Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Jóga kvíz

2014. szeptember 05. - Mehovcsik

A lányok elég hervadtnak tűnnek ma, igaz csak Andi és Timi van bent. Okoska küldött egy email-t, hogy csak délután jön be, addig elérem telefonon. Lehet, hogy ő is hervadt, ki tudja. Vagy túlszvingte magát a hétvégén. Nem, nem fogom ezzel ekézni; mindenkinek van saját privát szférája. Az, hogy tudok róla, az legyen egy újabb építőkocka a személyiségéből. Andiról mit sem tudok, nem tudom mi lehetett vele a hétvégén. Láthatóan szégyellte magát a múltkori betoppanása miatt, mert azóta igyekszik kerülni a tekintetemet. Semmi közöm hozzá, de jó lenne, ha rendbe tennék az életüket főfaszfejkémmel, mert Andi annál sokkal többre hivatott, minthogy egy gyogyós politikus kikészítse. Timire vasárnap délelőtt jött rá a kefélhetnék, elképzelni nem tudtam ki csenget ilyenkor. Igazán szerencse, hogy nem volt rajtam a fejhallgatóm, mert azt sem hallottam volna, ha dörömböl. Beengedtem, köszönés helyett azt súgta a fülembe, hogy mutat valamit, amit most tanult. El nem tudtam képzelni, hogy még mit tudott tanulni; eddig is komoly dolgok szerepeltek a repertoárjában. Egy húzásra megivott egy doboz narancslevet – mondom, ezt már láttam korábban – és kiugrott a ruháiból. Persze egy pólót és egy shortot levenni nem művészet rövid idő alatt; de ő valahogy gyorsaságában is szexi tud lenni. Megunhatatlan a testének minden porcikája. Nem tétováztam, és én is megszabadultam a ruházatomtól, és érdeklődve vártam, hogy mit tanulhatott. Laza mélytorokkal kezdte, igazi profi, nem folyik a nyála, mint egy bernáthegyi kutyának. Punciját bemelegítendő, egy sima ő alul én felül pózzal kezdtünk és ezután jött a meglepetés. Kisiklott alólam, felállt, és a földig hajolt hátra. (lement hátsó hídba? autósblog?) És így kellett dugni, állva. Nem is mondta, hogy jár jógázni. Elég fura póz volt, de valami 30 másodperc alatt elélvezett. És tartotta magát tovább, én sem húztam az időt, egy rendes adagot lőttem bele. Még nem volt dél, amikor lelépett, így igazából a mai hervadtságára nem találtam választ. Megkérdezni felesleges tőle bármit, mert női szeszélyből úgy sem mondja el; majd amikor úgy érzi, hogy itt az idő, akkor kitör belőle. Vagy kialussza. Vagy bármi.

Mivel nemrégiben kedves Alizzal belebonyolódtunk egy filmes összenevetősbe, azt gondoltam, itt az idő, hogy a lányokat feldobjam egy jó kis mozi kvízzel. Igaz, hogy Aliz nincs bent, de majd ha bejön, megküldheti a válaszait. Írtam is gyorsan nekik egy email-t.

„Lányok, mivel úgy látom, hogy az energiaszintetek a nullához konvergál, a meló helyett gyorsan válaszoljatok nekem a következő, melyik filmben mondták kérdésekre. Internetet használni nem ér, de úgyis fogtok. Plusz pont jár azért, ha valaki a színészt is hozzá tudja rendelni, az idézett szöveghez. Jó szórakozást!

  1. "Mi a faszom az az internet?"
  2. "Mikor építette Noé a bárkáját Gladys? Az eső előtt, az eső előtt”
  3. „A gonosz legnagyobb ámítása, hogy meggyőzte a világot: nem is létezik”
  4. „Hé, próbálj meg nem leszopni senkit, amíg elérsz a parkolóba, jó?”
  5. „Sándor, vegye már elő a szolgálatit és adjon le egy figyelmeztetőt”

30 percetek van.

Üdv,

Dénes”

Láttam, ahogy megkapták a levelet; felderültek az arcok, és lázasan verni kezdték a billentyűzetet. Gondoltam nem feszélyezem jelenlétemmel a társaságot, így kisétáltam az épületből és a park túloldalán lévő arab büfét vettem célba. Ali – hát hogyan máshogy hívhatnák - nem is igen tud magyarul, de azért jól elboldogul. Nyugtát még soha senkinek nem adott, és nincs bekötött pénztárgépe a NAV-hoz sem. Szerintem úgy van vele, hogy Allah megvédi még a magyar állam egén is. Számomra a legfontosabb az, hogy bárányból készíti a kajákat, nem hódolt be a magyar szokásoknak, miszerint hús helyett együnk csirkét. És már 9-kor kinyit, hátha valaki reggelire is nála akar sorban állni.

Visszamentem, megnéztem a leveleket, a lányok már válaszoltak. Andika hiányos filmismeretről tett tanúbizonyságot – legalábbis az általam favorizált filmek terén. Az 5-ből csak 3-at tudott, bár kettőnél a színészt is jól megadta; 5 pont. Timike mindenhova írt választ, de minek…  Teljesen véletlenül eltalálta egyszer a színészt, 1 pont. Igen, igen; nem az eszéért szeretjük. Azért sokkal inkább, hogy a levél végére odaírta, hogy ha ráérek majd, lesz egy újabb meglepetése.

Ha Okoska tudta, hogy mi az a 42, akkor hány pontot fog kapni?

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr126674013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

umidmerchant 2014.09.14. 07:15:37

na mi van, nyaralni vagytok?

50shames 2014.09.14. 07:17:09

Alizka anyukájának q nehéz hete volt, most még megy, keresztülfut a városon ebben a gyönyörű sportidőben, és este ír.
süti beállítások módosítása