Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Exit Juniper

2020. június 26. - 50shames

Hát, végül sikerült neki. Én mindig azt hittem, hogy aki fenyegetőzik vele, az nem teszi meg. Láttam néha a vágásokat, de nem voltak mélyek, segélykiáltásnak fogtam fel. Meg sokat ivott, de annyira nem, hogy rövid távon belehaljon. 

El voltam foglalva a magam bajával. 'Bajával'. Ilyen nevetséges dolgokkal, hogy hogy vegyem rá a lusta, elkényeztetett kis diákjaimat arra, hogy otthon, önállóan tanuljanak. Mert jött a tavasz, meg a lockdown. Meg a tanítás a Google Teamsen, a szülők nyafogása. És én, a nulla tapasztalatú pedagógus, hirtelen online kényszerült a vonakodó gyerekek figyelmét lekötni. 

Hozzáteszem, nekem nem esett nehezemre az otthonlét. Szeretem az albit, nyugi van, nem zavarnak a munkatársak, nem kell senkivel sem ebédelni, small talkolni. Ott az internet, mi kellhet még? Azt mondogattam magamban, hogy minden nehézséggel együtt ez full Hawaii - és néha eszembe jutott a nyomorult Boróka, de csak úgy, hogy mekkora szívás lehet otthon 3 gyerekkel, egyedül, plusz még dolgozni is home office-ban... De annyira nem, hogy átmenjek hozzá ("Ne, ne gyere, így is para, az egyik ismerős gyerek apja elkapta. Ne miattam halj meg.") 

Csetelgettünk, de ott nem jön át a hangulat, nem látom az arcát, nem hallom a hangját (videokonferenciázni nem akartunk, abból elegünk volt munka kapcsán, telefonálni meg alapból utálunk). Ha látom, talán rájövök, hogy nagyon nincs rendben, de tudom, hogy ezen most már kár lamentálni. Volt már olyan, hogy napokig nem válaszolt, nem aggódtam.

Az exférje hívott fel május elején. Hogy Boróka gyógyszereket vett be, sokat, és ráivott. Aztán elaludt, és sosem ébredt fel. A gyerekeire gondoltam hirtelen, akikre igyekeztem sosem gondolni. A cuki kis vérszívókra. Olyan szörnyű volt, hogy be is csuktam az elmémet.

Hamvasztás volt, a szülein és az exén kívül senki nem lehetett ott.

Nem tudok erről többet mondani, kérem, kapcsolja ki.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7015948720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szekőcei 2020.06.26. 09:49:45

baszki :(
nem egészen ilyen folytatást vártam :(

umidmerchant 2020.06.26. 11:59:34

Szépen megírva, szikáran, ahogy ehhez a sztorihoz illik...
:'(
süti beállítások módosítása