Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Spongyabob színre lép

2014. július 28. - Mehovcsik

Zasztakurva volt a tegnap este, illetve a ma hajnal, vagy reggel, vagy mitistudom. Születésnapot ünnepeltünk – 30 lett az egyik cimbora – és az még csak rendben lenne, hogy nem tudom, hogy hol végződött a buli, de arra sem emlékszem, hogy melyik klubban kezdtük. Fejfájás van rendesen, aludtam vagy 2 órát, és nem másnapos vagyok, hanem még aznapos. Az egészből arra emlékszem, hogy valami elképesztő mennyiségű whisky fogyott óránként. Sokkal több fogyott, mint amennyi elvárható lett volna a társaság méretéhez képest. A legrosszabb az, hogy én nem is szeretem a whisky-t, de az ünnepeltnek ez a kedvence. Mit volt mit tenni. Ami még megvan, hogy teljesen meztelenül vagyunk valakinek a házában, egy jakuzziban ülök,  6-an vagyunk – a rend kedvéért négy csaj és két fiú – a farkam egy szőke szájában, a szám egy fekete csaj punciján, a jobb kezem egy másik szőke seggét markolássza, aki közben a másik srácon ugrál. A bal kezemben valami piásüveg – gondolom a kedvenc ital – az ünnepelt törött szájú üvegekből önti a jakuzziba a piát két kézzel literszám. Nem akart vesződni a csavarzárral, így az asztal szélén nyitogatta az üvegeket.  A fekete csaj nagyon retro, full pinaszőr edition; édesapám 78-as Playboy magazinjában láttam ilyet utoljára. Mozdulni sem tudok, bár nem is akarok; a csaj mindjárt elélvez a számon – ha előbb nem töri ki a nyakamat - örülök, hogy amikor kinyújtottam a kezemet, pont egy seggbe kapaszkodtam be és nem a haver farkába, csak utólag konstatáltam, hogy pár centi tévedés, és nettó egy hónapig rajtam röhögnek. Valahova elvonszoltak egy szobába, ahol az előző szőke beleugrott a farkamba és szénné lovagolt. Ebből csak homályos emlékek vannak meg, a következő kép, hogy fekszem az autó hátsó ülésén oldalra dőlve, és kegyetlenül süt rám a nap; rosszul vagyok.

Bemegyek dolgozni, bár sok hasznomat nem lehet majd venni, de szerveznem kellene a jövő heti csapatépítést. A klotyón veszem észre, hogy rajtam maradt a napszemüvegem, leveszem, de már a neonfénytől is kiég a szemem. A csapatépítés meglepetés lesz sok szempontból; szerencsére az anyagot már korábban kidolgoztam, már csak le kell egyeztetnem az előadóval, ha lesz egy tiszta 10 percem. Találtam egy srácot, aki a marketingen dolgozik itt, őt kértem meg az előadásra, mert az eddigi munkája minden szempontból meggyőzött.

Timit keresem, nem találom, pedig jót tenne a látványa. Igaz, ha ma sem vett fel bugyit és elkezdi mutogatni a pináját, az most biztosan lyukat éget az amúgy is fájdalmasan sajgó retinámba.

Timi helyett Okoskával találom szembe magam, aki kendőzetlen irigységgel szkenneli az arcomat; biztosan leesett neki, hogy versmondó versenyen voltam zsűritag az éjjel. Feszültnek látszik, amikor Timiről kérdezem, mintha én tehetnék róla, hogy őt nem dugják. Pár napja látom ilyen feszültnek; most lehet, hogy aggódik a csapatépítés miatt, vagy valami hormonális hullámvölgybe került, nem tudom. Valamire készül, mert végzet asszonya piros körömlakk virít rajta mindenhol. Meg valami a szemöldökével is történt, mert ma kevésbé tűnik félelmetesnek a mosolya. De tetszik benne, hogy vállalja a rikító színt, beírtam neki egy pluszt. Nem mintha önmagát nem vállalná, tudja magáról, hogy a kisujjában van a szakma, és tudja azt is, hogy komoly meggyőző erővel rendelkezik. Ha nem lennének ilyen kiáradó feminista hullámai, egész biztosan szimpatikusabb lehetne.

Megtalálom marketinges srácot és elhúzunk átbeszélni a teendőket; lakat a szájára, mert azt akarom, hogy nagyot szóljon majd az előadás. Megmondtam neki, hogy ha elszólja magát, akkor kap tőlem egy csinos szájpecket és irány az Ó utcai BDSM klub.  A csávó egyébként spongyabob reinkarnációja hosszú lángvörös hajjal megspékelve; ha tűzoltó lennék, mindig lenne nálam egy poroltó ha a közelébe megyek, biztos, ami biztos alapon. De nagyon profi, nem is értem mit keres itt. És bár elsőre nem látni rajta, nem csak a szakmájának él, igazi pinabubus; folyton tekergeti a nyakát az irodában a lányok után. És vigyorog, ami nagyon bejön a csajoknak. Jó lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr226555523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása