Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Szavazás

2015. október 26. - 50shames

Felmerült a kommentekben, hogy esetleg meghallgatnátok egyéb (férfi) szereplők gondolatait is az eseményekről (gondolok itt Ottóra, Márkra, stb.) Szeretnétek ilyesmit, vagy maradjunk a csajoknál?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr408024198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

common 2015.10.26. 21:51:38

Én egy kicsit tartok ettől. A két lánytól megszoktam egy színvonalat és stílust...

50shames 2015.10.27. 06:49:17

@common: jaj, hát nyilván nem más emberek írnák :) ugyanazok a szerzők más szemüvegén :) de én nem erőltetem :)

devilstrueface 2015.10.27. 17:00:19

ja én csak poénkodtam :D jelezve, hogy nem biztos, hogy jó irány a sok 'vendégposzt'

common 2015.11.01. 21:46:42

@50shames: Úgyis a többség véleménye dönt majd, de bennem pl. Balázs vendégposztja is furcsa érzéseket keltett. Bárki is írta...

50shames 2015.11.03. 08:46:25

@common: mire gondolsz? hogyan furcsa?

common 2015.11.06. 10:22:49

Nem tudom pár szóban megmagyarázni. Szerintem csak olyat érzek bele, amit a poszt írója nem is szándékozott.:)
süti beállítások módosítása