Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Juniperus communis

2015. január 09. - 50shames

Sok szempontból örömteljes esemény köszöntött az inboxcomban január másodikán. Jani "bátyám" írt egy hosszú és meglehetősen esetlen levelet arról, hogy nem folytathatjuk "kölcsönösen előnyös" kapcsolatunkat. Valami kibukhatott az ünnepek alatt otthon, vagy csak újévi fogadalom. Nem tudom, de nem is érdekel. Még egy kellemetlen dolog, amit ledobhatok magamról. Különösen, hogy azzal zárja a levelet, hogy a jövőben is szívesen elintéz nekem dolgokat, csak úgy, barátilag. Gondolom azért, hogy nehogy elpofázzam a feleségének, vagy akárkinek. Mindenki nyer. Néhány nap alatt 90 + 110 kilót dobtam le. Ez egy jó év lesz, érzem.

Bemegyek dolgozni, de csak azért,hogy ne legyek otthon. Amúgy is, mit csinálnék Eszter lakásában? Ilyenkor még a fű se nő, egyedül vagyok az irodában. Internetezni lehet, ebédelni menni, megnézni a leárazásokat. A lakásban kezd unalmassá válni, meg a cuccaim is hiányoznak. De még nem vettem rá magam, hogy átmenjek a Andorhoz és végleg összepakoljak. Kéne hozzá valami kellően nagy szállítóeszköz is, a kis kocsim nem elég.

Nagy a nyomás, hogy végre felhívjam Zalánt, és elmondjam neki, hogy otthagytam Andort. Tudom, hogy a kedves menyasszonya az ünnepek alatt körbehurcolja az egész rokonságon szép Magyarországunk kies tájaira, mint a véres kardot. Ilyenkor jön nála az idegkimerültség és a velős pacal meg pálinka túladagolás. A Rékája falusi lány, mit mondjak még.

Szóval boldogan szokott elmenekülni otthonról, amint hazaérnek. Itt a remek alkalom. Felhívom, egyeztetünk - este beülünk egy romkocsmába.

Lala folyton keres. Egyelőre csak SMS és Messenger. Mizu velem, hogy vagyok. Rámkattant. Sejthettem volna, hogy ez lesz. Nem akarok vele kapcsolatot. Te jó ég, senkivel sem akarok semmit. Egy jó darabig. Ugyanakkor kolléga (hülyebarom vagy, Aliz, hülyebarom), jövő héttől úgysem tudom kikerülni. És, be kell valljam, a szex része nagyon jólesett. Nem tudom, mikor vagyok nagyobb szemétláda: hogyha figyelmen kívül hagyom és úgy csinálok, mintha semmi sem történt volna, vagy hogyha belemegyek ebbe a .... nemtudommibe. Szeretősdibe? Két független ember is lehet szerető? Olyan megcsalósan hangzik. Namindegy.

Visszaírok neki. "Bejöttem az irodába"

25 másodpercen belül válaszol. "Perverz vagy."

én: "Úgy mondod, mintha baj lenne :)"

ő: "Meddig vagy bent?"

én: "Nemtom"

ő: "Maradj. Bejövök."

Itt a lehetőség, hogy hazahúzzak a picsába (Eszter lakásába), de nem teszem. Szánalmas, tudom. De megvárom.

Az irodai a szex az egyik kattanásom. Pedig nem sokat csináltam, de valahogy vonz. A dolog helytelensége. Mert nemcsak a hely helytelen, de ilyenkor legtöbbször a partner is. Kolléga, szolid tabudöntés. Persze a képzeletemben egész más dolgok zajlanak, mint amit Lalától várhatok, ha bejön, és ha egyáltalán lesz valami. Lala összességében egy gyengéd ember. Sajnos.

Elmondom, hogy képzelem. Az ideálisat. Nem Lalával, hanem valami hatalmas és tiszteletet parancsoló hímmel, aki frankón lealáz az íróasztalon.

Mondjuk bejön az szobámba. Háttal ülök az ajtónak, csak a súlyos lépteket hallom a padlószőnyegen. Mögém lép, kezét a vállamra teszi. A hüvelykujjával masszírozni kezdi a csuklyás izmom. Én csak meredek előre a képernyőmre. Feljebb megy, elkapja a nyakszirtem, kicsit előre hajtja a fejem. Hátulról a jobb kezével előrecsúszik, egy mozdulattal benyúl és megmarkolja a bal mellem. Addigra már kőkemény a mellbimbóm. Nyitott tenyérrel simogatja, élvezzük, ahogy súrlódik a kezén - aztán hirtelen összecsippenti. Én idáig bírom nyögés nélkül. Hátrafeszülök ültömben.

Megfordítja a forgószékem, szembekerülünk. Elég magas, úgyhogy az arcom a köldökével van egy vonalban. Elkapja a csuklóm és odahúzza a farkához. Az öltönynadrágján keresztül simogatom. Csak a szemén látom, hogy élvezi, egy hangot sem ad ki. Most kezd megkeményedni. Idáig simán higgadt maradt, elképzelem, hogy szinte szórakoztatta, ahogy felizgulok az érintésétől.

Hirtelen kioldja a övét. Felemeli a karom és a csuklóimat egy kézzel összefogja a fejem felett. A fogammal húzom le a cipzárját. Kommandóban nyomja, alsógatya nincs. Az ajkaim természetesen csusszannak rá a farkára. Kifejezetten brutálisan nagy. Alig érem be a számmal. Ő maga tolja belém, a saját ritmusában, kedve szerint. A karom a fejem felett lefogva, a vállam kezd egy kicsit zsibbadni, de esélyem sincs kiszabadulni.

Szinte öklendeznem kell, ahogy egyre mélyebbre megy, de nem merek, mert tudom, hogy az nem jönne be. Ehelyett próbálom megfeszíteni a torkom, és bezárni a garatom. A szájüregem is szűkebb lesz. A farka vége a szájpadlásomnak ütközik, és egy nagyobb levegővételből tudom, hogy ez tetszik neki.

Nem szól hozzám, ami nem is zavar, pedig általában szeretem, ha beszélnek. Felizgat. De ő annyira szuggesztív személyiség, hogy a tekintetével, vagy egy-egy mozdulattal is irányítani tud. Egy önző állat, de ez sem érdekel. Tudom, hogy az ő élvezetében meg fogom találni a sajátomat is.

Felemel és és feltol az asztalra - szinte lök. A fantáziámban ilyenkor már nincs rajtam alul semmi csak egy pár bordó magassarkú térdcsizma (nem tudom, hogy került le, de ezt a kontinuitási problémát elnézem magamnak). Durván belém nyúl ,rögtön két ujjal (nagy vastag ujjal, mmm), ami szinte kellemetlen, mert szopás közben egy kicsit kiszáradtam. Kiveszi a kezét és odanyújtja, hogy szopogassam le, és nedvesítsem be. Aztán visszadugja,  és ütemesen, erősen mozgatja - lényegében megdug a kezével. Ettől a fájdalom határán járó élménytől a hüvelyem önfejű módon leszakad az agyamról. Nem olyan, mint amikor a csiklómat izgatják - akkor a kezemben a kontroll, sőt, kifejezetten koncentrálnom kell, hogy el tudjak menni. De ez más - kikapcsolok, elernyedek, csak a döféseket érzem. Az ujjaival hívogató mozdulatokat tesz, a hüvelyem felső falát dörzsöli, és itt van végem. Spriccelek, de nem hagyja abba, távolról hallom hogy milyen abszurd módon cuppog a keze bennem. Amitől megint fröcskölök. És megint. Közben valószínűleg rohadt hangosan nyögök. Fizikailag kb. addig tudnám csinálni, amíg ő tudja - végtelen ciklusba kerülök. Magától észreveszi, amikor a fájdalmam felülkerekedik az élvezeten, és akkor hagyja abba.

Nedves kezével egyre feljebb csúszik rajtam - a hasam, a mellem, a nyakam. Az államnál fogva kicsit hátrafeszíti a fejem, a nyakába veszi az egyik a lábam, a másikkal a fenekét ölelem át. Hiába nagy a farka, a fisting határon mozgó behatolás után kényelmesnek érzem. Kidörzsölődtem, de nagyon síkos vagyok, gond nélkül mozog bennem. Igazi szemétláda - mindig akkor lassít be, amikor már közel lenne az újabb orgazmus. Látom rajta, hogy a széléig akar elvinni, és ott megállni. Néhány ilyen kör után úgy dönt, hogy ő is elélvezhet.

Felnézek az arcára - talán csak ebben a pillanatban engedi el valamennyire magát. A nagy, sötét szemek tágra nyílnak - defókuszál, túl hosszú haja izzadtan lóg az arcába.

Kiszáll belőlem, erőteljesen belecsókol a számba, kifelé kicsit megharapja az alsó ajkam. És otthagy. Szétkefélve az íróasztalomon....

Na, idáig jutok fejben, amikor hallom, hogy megérkezett Lala.

Lehuppan a mellettem lévő forgószékre. Beszélgetni próbál, de én már olyan szinten felspannoltam magam a fantáziálgatással, hogy nem akarok verbális előjátékot. Odagurulok vele szembe, és megcsókolom. Percekig csókolózunk - ezt még mindig jól csinálja. Alapvetően ügyes a szája, tudja használni. Lecsúszik a székből, előttem térdel. (Ó, a kontraszt.) Így egy kicsit nekem kell lehajtanom a fejem. Én vagyok felül. Noigen.

Két kézzel masszírozza a mellem ruhán keresztül. Majd felhúzza a felsőm.  a melltartómat villámgyorsan, a cicifixált férfiak gyakorlottságával kapcsolja ki, és veti rájuk magát. Finom. Hát, finom. Igen, elég jó érzés.

Amikor már elegem lesz, finoman hátralököm, amitől a földre huppan. Ledöntöm, lehúzom a farmerjét és az alsógatyáját egyszerre. (Most jön egy kis bénázás, mert le akarja venni teljesen, de még rajta van a cipő, úgyhogy varázsolni kell, ülő helyzetben.) Végre már csak egy szál zokniban és alter pólóban van (ezalatt én is hipp-hopp levetkőzöm - teljesen, nem cicózunk).

Gyorsan felszopom és beleülök, mozgok rajta kicsit. De most nem ezt akarja, de tulajdonképpen én sem. Megfordulunk, én fekszem a kurva szúrós padlószőnyegen - jó öreg misszionárius - ő meg szépen szabályosan megdug. Nyugodtan, viszonylag magabiztosan. Belőlem kezd kifogyni a spiritusz, de menteni próbálom a helyzetet, játszani kezdek közben a csiklómmal. Bevillan a fantáziaférfi orgazmus utáni pillanata, a markáns, mediterrán arc a védtelenség pillanatnyi állapotában. Így ér az orgazmus, amit Lala fél percen belül követ. Amikor kinyitom a szemem, és vigyorgó rajzfilmarcát látom magam felett, valami szomorú fajta győzelmet érzek. De ő boldog. Szerencsére nem verte meg a sors nagyon magas EQ-val.

Kicsit még beszélgetek vele - programokat tervez, ide-oda menjünk... Óvatosan válaszolgatok, nem akarom elkötelezni magam semmire. Induljon be a munkaév és meglátjuk. Aztán elválunk.

Én még vetek egy utolsó pillantást a leveleimre, mielőtt kikapcsolnám a gépet.

Gyuri, a főnök írt egy körlevelet.

 

"tárgy: ÚJ MUNKATÁRS!!

Kedves Kollégák!

Január 5-től egy nagyon régi emberünk kezdi újra a munkát a cégnél - három gyönyörű gyermek édesanyja, tőlük tér vissza a munka világába. Üdvözöljétek újra Weberné Palotai Borókát a fedélzeten.

Boróka Horváth Dénes munkakörét fogja átvenni. Fogadjátok nyitottan és szeretettel, tegyétek neki könnyűvé a beilleszkedést!

Üdvözlettel

Kőnig György

Értékesítési igazgató"

 

boroka_juniperus_communis12.jpg 

 

Na nem. Ez valami vicc. Arról volt szó, hogy én kapom meg Dénes állását! OK, nem mondtuk ki, de ez volt a deal, nem? Úgy látszik, én értettem félre valamit nagyon. Pedig hajtottam, mindent megtettem, szoptam, nyaltam, gombot varrtam. És most odadobják a pozíciót valami roggyant gyeses picsának.

"Né" - ezzel is bedörzsöli, hogy ő házas, más meg nem. Egy túlhaladott társadalmi dogmát szolgál ki, már a nevével is. "Boróka", cseszdmeg. Valami ősmagyar szent asszony lehet, földanya típus - széles csípő, szőrös láb. 3 gyerek. Reméljük, maga alá vizel, ha köhög.

A büdös kurva életbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr807029207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása