Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Eivissa

2014. augusztus 15. - Mehovcsik

Jól sikerült az elhúzás Ibizára, és bár csak egy hét volt, felért kettő és féllel. A fél az onnan jön, hogy volt egy nap, amikor félig józanok voltunk. Amúgy a program a szokásos; hajnali 10-es kelés, aktuális lotyó kitessékelése a házból, tenisz sörrel, hajózás vodkával, esti diszkó bármivel és bárkivel. 6 nap alatt 2 motorcsónakot fogyasztottunk, mert nem mindig sikerült íven tartani a gépet, és megszikláztuk őket a kölcsönzős nagy örömére. Amúgy mindig az vezetett, aki a legtöbbet ivott előtte; orosz rulett másként. Egy nem kicsi, de nagy házban laktunk 5-en haverok; én végig nem számoltam, hogy hány szoba, meg fürdő volt, de izgalmas volt, hogy naponta új helységeket fedezek fel. Így történhetett, hogy fogalmam nem volt, hogy melyik szobába támolyogtam be, ahol azonnal elaludtam egy ágyon. Reggel nem kis meglepetésemre az ágyon még voltak páran; Feri, az egyik haver, egy vörös nő, meg egy travi csaj. Vagy pasi. Vagy a faszse tudja, mert csöcse is volt meg pöcse is. Meglepetésemben kiugrottam az ágyból és átestem egy bazi nagy kutyán, fejjel bele a jakuzziba. Feri gyakorló elmebeteg, mindenhol szerez magának egy ilyen dögöt, mert nem tud meglenni nélkülük; otthon is van neki jó pár darab.  Kegyetlenül káromkodtam, amire persze felébredtek. Feltételezem a kutya kicsit előbb. Feri röhögött, mint egy dilis, a travi fejhangon sikítozott, a vörös pina kacagott, a kutya vonyított. Mindegy, egy sörrel megnyugodtak a kedélyek, én meg később leinformáltam a vörös csajt, mert rá akartam szabadulni. Aztán rá is szabadultam rendesen; nem értem a nőket. Eljött ide nyaralni, a pasiját otthon hagyta, itt meg minden este szétkefélteti magát. Ezt nem tudom feldolgozni, lehet, hogy orvosra lesz szükségem. A legfincsibb sunák így múlatják az időt, mindegyik kapható, azért jön, azért van.

 

mehovcsik_ibiza.jpg

 

Timi is jönni akart, de én nem szerettem volna, ha folyamatosan rám lett volna tapadva. Mert tapadni azt tud, már kezd zavaró lenni. Azért mert párszor rendbe teszem, még nem járunk meg ilyesmi. Minden másnap feljött hozzám – kicsit rászoktam – és olyanokat csinált, amire nem is számítottam. Mindent. Bármit. Ennek a csajnak vagy múltja van, vagy jövője. A múltkor mondta, hogy ha van hozzá kedvem, hoz még egy csajt meglepetésnek; mondtam, hogy jó, akkor lepődjek meg, de rendesen. Ha igaz, holnap jönnek.

Bent a cégnél semmi, kurvára semmi nem történt, amíg nem voltam bent. Azt gondoltam, hogy Timi csak nedvesíteni, meg fényesíteni fogja egész nap – előjogokat formál a kapcsolat miatt – de azt hogy Andi és Okoska is teljes passzvitásba vonul, azt nem gondoltam volna. Andi gondolom lekoptatott két szett billentyűzetet a vőlegényével való csevejjel, aki végül is nem ütötte szét esténként. Hát mi hülye az ilyen. Ha csak ránézek a melleire, már zsebre dugom a kezem, mi kell még? Okoska viszont igazi meglepetés volt; szorgalmasabbnak látszott, de úgy látszik, ha nincs folyamatosan kontroll alatt tartva, akkor ő is elkanászodik. Minden úgy van, ahogy elkezdte, és abba is hagyta. Pedig mostanában kiegyensúlyozottabbnak látszott; lásd értelmező szótár „két fasszal dugnak egyszerre” címszónál. Nincs bent, mert elhúzott valahova italiba, valami Eszter barátnőjéhez, aki a múltkor bejött és elcibálta innét a munkaidő lejárta előtt. Eszter engem is cibálhatna, nem tiltakoznék. Magas, vékony, és olyan haja van, hogy ha piromániás lennék se gyújtanám meg. Göndör, sok.

Behívatott a főnök – 1-es számú parkolóhely - az eredményekről érdeklődni. Aszongya:

- Déneském (ez kész, anyám sem mert így szólítani, mert ismert, ez itt nem ismer) hogyan alakulnak a dolgok az osztályon?

 - Gyurikám, (mondom akkor a te kurva anyádat) minden az ütemezés szerint halad, szólhat a pénzügynek, hogy élesítsék a negyedéves prémiumom kifizetését

 - És miért ilyen biztos ez Déneském? (megrúgom, vagy valami lesz)

 - Gyurikám, nézd meg az eddigi eredmény számokat, és látni fogod, hogy mekkora költségcsökkentés mellett, mekkora plusz hasznot sikerült realizálni

 - Megnéztem – mondja – de mi a garancia arra, hogy a fejlődés nem áll itt meg?

 - Főnök – mondom – ha a pénzügy el nem kottáz valamit, akkor itt baj nem lehet. Az értékesítés működik, a marketingeseket újraindítottam, és én vagyok a garancia

 - Azt mesélik – mondja – hogy nagy barátja vagy a nőknek, akár az osztályon belül is.

A vén geci, hát innen fúj a szél… Mifasz köze van ahhoz, hogy mivel inspirálom az osztály dolgozóit?

- Gyurikám – mondom, csak hogy érezze a barátságot – minden, ami az osztályon történik, annak én vagyok a felelőse, és bármi történik, a cég érdekeit szolgálja. Hány embert is távolíttattam el eddig? Egyet sem ugye? Én mindig megtalálom a hangot, vagy így vagy úgy. Ha valakinek nem tetszik a módszerem, az forduljon hozzám bizalommal.

 - Rendben, Déneském, tedd a dolgod.

Nem tudott felzaklatni. Minden a pénzről szól. Amíg az meglesz neki, azaz a cég extra nyereséggel zár, addig úgysem csinál semmit. És azzal fog zárni, mert olyan szerződést írtunk, ami neki nagyon fájni fog, de nekem nem kell dolgoznom megint egy darabig.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr836605399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása