Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Olasz előétel

2014. augusztus 13. - 50shames

Elégedetten dobálgatom a hajam. Végre eljutottam fodrászhoz, és jól levágattam. Nincs több copfozás, kontyozás, csavargatás. Vállig ér, gyorsan megszárad. És végül szőke lett, nem Lady Gaga, de mondjuk Kate Winslet. Nagyszerű érzés. A fejem is könnyebb lett.

Vasárnap hajnalban indul a gépem Olaszországba (Andor nem jön, csak én megyek Eszterhez látogatóba), ahol ugye total freedom. Andor ugyanakkor jónak látta, hogyha pénteken jól megdugat, hogy ne teljes frusztrációban kelljen utaznom és kielégületlenségtől kritikátlan vadászattal töltenem az első napokat.

Régebben többször csináltunk ilyet - meglepetést a másiknak. Ő kifejezetten élvezi hogyha ő válogathat nekem pasikat. Szereti az érzést, hogy beleszólásom sem lehet, bárkit hozhat, bármit csinálhat velem. Ez nekem is kurva izgató. Mondom, egy helyzetben vagyok vitán felül szubmisszív, a szexben. No nem mazochista, de szeretem, ha kiveszik a kezemből az irányítást. Felpörget.

Egyszer - még a perverz éveink legelején - külföldön nyaraltunk együtt, várost néztünk, és parkolni próbáltunk kocsival valahol a külvárosban. Egy épülő irodaház mellett álltunk meg végül, siesta volt, sehol egy lélek sem az utcán, az építőmunkások is az árnyékban hűsöltek. Andor észrevette a őket, elnevette magát, és elkezdett egy rendkívül kidolgozott történetet mesélni arról, hogyan menne oda hozzájuk, és ajánlana fel engem, és hogy menne végig rajtam az összes izzadt és poros, iskolázatlan mediterrano, miközben ő egy betontömbön ülve figyelne.

Aztán hirtelen kiszállt a kocsiból és elkezdte összeszedni a cuccokat a a csomagtartóból. Én piszok módon felültetve éreztem magam. Szórakozottan simogatni kezdtem magam a nadrágon keresztül, és észrevettem, hogy az egyik pasi (talán épp a legidősebb, valami munkavezető-féle) engem néz. Úgysem láthat be a kocsiba, úgyhogy folytattam, amit csináltam, viszont visszabámultam a szemébe. Mosoly nélkül, áthatóan, ahogy szoktam. Zavartan tekintett félre, de vissza-visszapillantott. Úgy csinált, mintha részt venne a beszélgetésben, röhögésben a többiekkel, de rám koncentrált. Lassan kezdett neki leesni, mit csinálok. (Andor természetesen észrevette, és rám mosolygott visszapillantóban, de látszólag tovább pakolt nagyon elmélyülten a csomagtartóban. Persze iszonyúan figyelt.)

Egy mozdulattal lehúztam a vászonnadrágom és a bugyim (ahogy megemeltem a fenekem - ezt az ablakon keresztül is teljesen jól ki lehetett kódolni, a fickó nyelt egyet). OK, most már kényelmesen magamhoz fértem. Teljesen nedves voltam, jellemző módon - kicsit még az ülést is összekentem, még most is látszik rajta. A csikómat simogattam, és csak geciskedésből néha meg is nyaltam az ujjam, hadd szenvedjen a közönség. Pár perc kellett csak, mert hihetetlenül felhúzott az egész helyzet, és olyan igazi lüktetős - nembíroktöbbet orgazmusom volt. Halk, de vizuálisan látványos - az arcom nevetségesen kipirul, a szám szolgálatkészen kinyílik.

Visszaöltözködtem. Andor a szokásos aszimmetrikus félmosolyával nyugtázta a a történést, majd kinyitotta az ajtómat, hogy kiszállhassak. Elmenőben még láttam, hogy a művezető krákogva elindul a helyi ToiToi felé a termoszát a slicce előtt tárolva. Egészségedre - gondoltam. (Gyönyörű templomokat néztünk meg utána, és egyikben sem füstölt el a szenteltvíz.)

Ezen a mostani pénteken várakozásteljesen mentem haza, mert e-mailben már inszinuálta emberem, hogy este progi lesz és úgy készüljek. (Kibaszott unalmas, lassú és hőgutás egy hét volt, Görény elutazva, mi meg basztuk a rezet - komolyan, ennél dolgozni is jobb.)

Andor még nem volt otthon, mikor hazaestem, és hívott is, hogy majd csak később jön, és "hoz magával társaságot". Összekaptam magam, és mivel nem tudtam az előtörténetet, nem célruházatba öltöztem, hanem egy szexi kis nyári ruhába (thx, Eszter), sminkeltem, fésülködtem, de semmi nagyon látványos.

Este 9 volt, mire hallottam a kapucsengő csipogását, és a halk beszélgetést felfelé a lépcsőn, de nem magyarul. Ahogy tisztult a hang, úgy vettem le: olasz. (Andor kiválóan tud olaszul, ne kérdezzétek, miért, tetszik neki a nyelv. Én csak annyit tudok, amennyi nyaraláson kell.) Olasz! Andor igazán! Prágába sört?

Két alacsony, feketeoliva-szemű hapsit enged maga elé az ajtóban (Rómától délre, az tuti, északon mindenki haloványabb és kevésbé karakteres).

- La moglie? Bellissima! - vigyorognak udvariasan. (Az egyszerűség kedvéért azt szoktunk mondani, hogy házasok vagyunk, komolyabban vesznek.)

Nem testvérek, de nagyon hasonlítanak, és nem is vesződök a megkülönböztetésükkel. Tudják, mi a deal, a vetkőztetős pillantásokból kiderül. Valamennyire vartyognak ám magyarul, és bátorítanak, hogy a továbbiakban inkább azt használjam a förtelmes olasz próbálkozásaim helyett.

Leülünk az asztalhoz, veszek elő poharakat. Andor kimegy a konyhába, gondolom, kinyit egy üveg bort. Amikor hallom a dugó halk cuppanását kintről, a mellettem ülő srác már a hátamat simogatja, a szemben ülő meg a kezemet. Egyeske a nyakamat csókolgatja, mikor Andor belép az üveggel, és elégedetten nyugtázza, hogy elkezdtük.

Imádom a hármast. Egyértelmű a 2 pasi + 1 nő (én) a kedvencem, bár nem vetem meg a másik fajtát sem, csak úgy az íze kedvéért. Csak hát iszonyú önző vagyok (ebben), és szeretem, ha szimultán vagyok kényeztetve, és olyan változatosságot hoz a szexbe a két pasis felállás, amit egy emberrel nem lehet átélni. Én a magam - Andoréhoz mérten kicsi - hatalomvágyam kiélem abban, hogy egyszerre két pasit elégítek ki. Szóval az egész tök jó.

Egyeske kezd el, ő van helyzetben - Ketteske koccint Andorral, aki leül a negyedik székre, és mindketten minket néznek.Szembefordulunk a székekkel, magához húz és megcsókol - előtte kérdően Andorra néz, hogy ez OK-e, és ő, ez esetben, engedélyezi. Határozottan a preferenciám szerint csókol, nem tökéletesen (mondom, abból csak egy volt), de 9/10 - nem osztogatok ilyen jegyeket a habokra. Szinte bánom is, amikor abbahagyja, de nem sokáig, mert már térdel is elém, húzza le a bugyim, hajtja fel a ruhám és rámcuppan. A nyelve itt is ügyes, és a nyála sem árt, mert a magam részéről még nem vagyok kellően felizgatva.

Ketteske feláll, mellém lép, hátrahajtja a fejem és ő is megcsókol - minden ajkam szórakoztatva. Közel sem olyan jó, mint a másik, de szódával elmegy. Nem tököl sokat közben, mert mire észreveszem, már a kezembe nyomja a farkát, és az én szép feladatom azt felállítani. Amikor készen áll, szopni kezdem, ez elég bejövős, úgy hallom rajta. Egyeske közben rendkívül kitartóan nyal, de valahogy nem jön nekem össze, talán túl kényelmetlen a kemény széken flashdance pózban tartani magam.

 

flace.jpg

 

Felállok, megfogom a kezüket (mintha az óvónéni lennék kiránduláson), ők meg követnek a vendégszobába. Előtte Andor tölt a számba egy kis vörösbort a poharából, olyan száraz, hogy porzik tőle szájpadlásom. Jön persze utánunk. A lehető legtöbb módon megcsinálnak utána, a személyes kedvencem a 'kínai ujjfogó' póz volt. Négykézláb, Ketteske hátulról dug, közben Egyeske faszát szopom, vagy inkább a szájam dugja - a barátja minden egyes lökésétől mélyebbre megy a számba, szinte fuldoklok, pedig csak jóindulattal átlagos méretűek. Addigra én már elmentem kétszer, úgyhogy ez a végjáték, egyszerre élveznek el bennem (és én, mivel full perverz vagyok, még azt is elképzelem, hogy mi lenne, hogyha a hátam fölött még csókolóznának is egymással, amitől az élvezés határáig jutok, de aztán mégsem).

Utána még maradnak, a bor elfogy, aztán még egyet nyitnak, én feladom, mert egy hangot sem értek már, fáradt vagyok. Andorral még éjfélig csevegnek, félálomban hallom, ahogy kikíséri őket.

Arrideverci! Ja nem is. Addio.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr556600253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása