Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

35 méter

2014. augusztus 01. - Mehovcsik

Vannak az életben halaszthatatlan dolgok. Ilyen volt Timi rendbetétele is. Már nekem kezdett kínos lenni, hogy mennyire meg van készülve és nem csinálok vele semmit. Ha beveszek egy szerényítőt, akkor azt kérdezem, hogy ’szé van rám pattanva ennyire, de még mielőtt eljátszanám a szűzfiút le kell szögeznem, hogy pontosan tudom, hogy miért. Szép férfi nincs, mint tudjuk, de ha valaki úgy öltözik, ahogyan kell, lásd: stílus és titulus szavak Révay lexikon, az már vonzza a tekintetet. Ha a tekintet meg van vonzva, akkor lehetőség nyílik a férfias tulajdonságaink megmutatására, mint pl magabiztosság, nagyvonalúság. A férfi nem iszik fél literes ásványvizet, azt a csajok isszák meg a buzik. Nem vagyok homofób, de irtózom a lágy mozdulatú felesvizespalackos emberektől.  Baszki, a feles vizes palack nekem egy korty; mit nyalogassak egy korty vízen? Fontos a humor – nincs az a kellemetlen helyzet, amiből ne lehetne kikeveredni egy oda illő megjegyzéssel - és lássuk be a pénz. Ha sok pénzed van, lehetsz akármilyen. És ekkor akármilyen lányokat fogsz megkapni. Ha kevés van, akkor meg elő kell venni azt az arcot, ami pont illik a helyzethez. És ez, ami nagyon fontos; helyzetfelismerés, hogy bármilyen szituációból előnyt tudj kovácsolni.  Szerencsés csillagzat alatt születtem, mert van humorom, megtanultam, hogy csak a határozottság viszi előre a dolgokat, kitartó vagyok, és már pénzem is van – meg is dolgoztam érte.

Szóval Timi. Már az első napon kinéztem magamnak a seggét, - rajzolni nem lehetne szebbet – és eldöntöttem, hogy meg kell szereznem magamnak; éreztem benne valamit, ami vonzott, mint a mágnes. Meg is tettem mindent az ügy érdekében; kitüntető figyelemmel foglalkoztam vele, dicsértem mindenét, és amikor ránéztem, az arcomra volt írva, hogy kell nekem. Egy nőnek nincs nagyobb afrodiziákum, mintha érzi, hogy akarják. Érezte. A csapatépítésen, már vakarni kellett magamról, biztosan arra számított, hogy ott majd jól elkapom. De valakit elkapott. Még pont nem aludtam, és a szobájából – ami mellettem volt – komoly hangok szűrődtek át; sóhajok és nyögések. Először csak azt hallottam, hogy nyílik a szomszéd szoba ajtaja. Azt gondoltam, hogy na ennyi, Timi eddig bírta, és átjön és jól megerőszakol. Mondom sebaj, történt már rosszabb is velem, legfeljebb nem úgy alakul ez a kis liaison, ahogyan elgondoltam. De nem jött, és először sustorgást hallottam, később a sóhajokat és nyögéseket. Timi hangja tisztán kivehető volt – ki vagyok rá hegyezve – a másik hang, nos, az is női hang volt. Andi vagy Okoska? Próbáltam megállapítani, de nem sikerült. Andinak ott a faszija, miért csajozna mellette, Okoska meg folyton baszatlanba adja elő, így ő lehetett a befutó. Nem rossz ez; ha ennyire akarja, összehozhatunk egy édeshármast is valamikor. Ez újabb lökést adott és a hétvégén elhívtam vacsorázni; elegáns étterem, finom ételek, kellemes borok. Nagylány már, tudta ő is, hogy mire készül, hogy mire készülök, hogy mire készülünk. Úgy is öltözött, nem volt rajta sok minden; elegáns és kihívó. A ruhája kihangsúlyozta alakját, szőkeségét (ezt hol tanítják a nőknek?). Valósággal beröppent az autómba vacsora után, és a „hazaviszlek” kijelentésem egyértelműen a hozzámot jelentette számára is. A loft, ahol lakom zavarba ejtően nagy, és gyakorlatilag semmit sem választottam le benne. Egy légtér minden; kivéve a wc-t, ami van vagy 20 nm. Kell ide is a hely, könyvek – a férfi itt tölti magányos félóráit – hifi, stb. De egy légtér a fürdő, a konyha, a nappali, a háló. 200nm, elférek. Mivel a belmagassága is 5 méter feletti, a zenehallgatásom miatti hangszigetelés volt a legnagyobb probléma; ekkora térben komoly állóhullámok és visszhangok alakulnak ki. De megoldva. TV nincs, senki ne is keresse. Timi sem kereste. Nem azért jött. Mielőtt elindultam, úgy programoztam a lakást, hogy a riasztó kikapcsolásakor bekapcsoljon a hifi. Dire Straits You and your friend volt a belépő, vessenek a mókusok közé, nem tudom miért ez.  A konyhában kezdtük.  Rámtapadt, elkezdett csókolgatni, én vissza. Magamhoz húztam és megfogtam a fenekét – úristen! Felraktam a konyhapultra, szétnyitotta a lábait, hogy magához ölelhessen. Csókolgattam a nyakát, lehámoztam róla a ruha felső részét; melltartó semmi, nem is kell neki. Kis kerek, feszes mellek; tökéletes mindenkinek, aki nem a Fellini trafikosnőjére vágyik. Lejjebb mentem és már megint nem volt rajta bugyi… Persze igaza van minek is. Teljesen nedves volt már, készen bármire. A képzeletem valóságot öltött, amikor benyomultam a combjai közé és elkezdtem az szeméremajkait nyalogatni és szopogatni. Teljesen rámfeszült ettől, a fejemet húzta magához; éreztem, hogy ezt most nem kell abba hagyni. Bedugtam a nyelvemet a puncijába és elkezdtem benne mozgatni. Kihúztam a nyelvemet és bedugtam két ujjamat, a számat a csiklójára tapasztottam és nyelvemmel simogattam, miközben az ujjaim ki-be jártak. Kb eddig  bírta; nem hangosan, de igen intenzíven élvezett el; teste ívben hátrahajolt és hosszú másodpercekig rángatózott és remegett. Nagyon gyorsan magához tért, leugrott a pultról és szinte letépte a nadrágomat. Szájába vette a farkamat és iszonyatos lelkesedéssel kezdte el szopni. Mivel az előző élvezése eléggé felcsigázott, sok dolga nem lett volna, ha végezni akarok, de nem akartam. Lerántottam a száját a farkamról, a karomba kaptam és az ágyhoz rohantam vele. (35 méter, át kell gondolnom a lakberendezést) Az ágyra dobtam és ráugrottam. A farkam úgy csúszott bele a puncijába, mintha, mindig ott lett volna. A csípőjét felemelte, hogy minél mélyebben benne tudjak lenni. Vadul keféltünk, majd lassítottunk és hasra fordítottam. Bámulni akartam a seggét, miközben dugom. És bámultam és markolásztam és láttam rajta, hogy élvez minden pillanatot. Fogtam a csípőjét és magamra húztam; minden egyes lökésnél éreztem, hogy csak arra vár, hogy nekem jó legyen, és ő is jön velem. És jött, amikor beleélveztem a pinájába, összeszorított és kipréselt belőlem minden cseppet; nem is tudom kiben éreztem ennyire jól magam utoljára.

Nem beszéltünk, értettük egymást. Lezuhanyozott, végignéztem, szerette. Hívtam neki egy taxit, és kisétált. Furcsa lesz a hétfő, furcsa lesz az irodában találkozni. Észrevesznek-e rajtunk valamit a többiek? Látszik-e rajtunk, hogy dugtunk? Látszik-e rajtunk, hogy még fogunk?

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr726563757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása