Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

TGIF

2014. július 27. - 50shames

Úgy jön be az irodába, hogy rajta van a napszemüveg. Totál úgy néz ki, mint egy maffiózó. Nem borotválkozott. És az a tippem, hogy a kocsiban vette át az ingét is. Mindene gyűrött. A feje is. Leveszi a napszemüveget. Nem kellett volna. Meg bulizni sem kellett volna. Az a tippem, hogy ez minden este elmegy valahova. Valakivel. Valakibe.

Timikét keresi, valami riport miatt. Na persze. Timi hordhatna most már kevésbé rövid szoknyákat, mert elveszi az eszét a Görénynek. Úgy öltözik, hogy én is megkívánom… Nem mintha az ilyesmi érdekelne. Nem mondom, hogy nem próbáltam párszor, de arra jutottam, hogy nekem a jó szexhez kell legalább egy fasz. Legalább.

A nőkben sosem a genitális rész volt érdekes. A puncikkal mindig bénáztam. Egyrészt van bennük valami szinte vigasztaló ismerősség a kezemnek, viszont idegenek a számnak. Ugyanakkor szeretem a nők érintését. Finom puha a bőrük. Meg az ajkuk. Nagyszerűen lehet velük csókolózni, ami nagyon hiányzik. Imádok csókolózni, és csak kevés ember csókol igazán jól. De tegyük hozzá, hogy az egész csomagot bármikor odadobom egy jó nagy kemény farokért.

Amikor Görény megemlítette, hogy szervezi ezt a csapatépülést, aaaaannyira kellett röhögnöm. A szakmaiság csúcsa, hogy valami wellness szállodában akarja megdönteni a csajt, céges pénzen bepiáltatva. Mindegy, nem az én dolgom. Nem tudom, akarja-e hozni a marketinges csapatot, meg a külső sales-eseket, vagy csak a hármunkat, a legszűkebb kollegákat. (Legszűkebb, haha. Ha tudná.)

Kicsit feszültebb vagyok a szokásosnál. 5 napja elkezdtem újra a kalóriaszámolást, mert az agyamra megy, hogy ilyen dagadt vagyok. Nem durva annyira, 1800 kcal egy nap, ha sportolok, akkor kicsit több. A hasam máris laposabb, de kb. egy évet számoltam 15 kilóra. Egyelőre lelkes vagyok, bár éhes.

Péntek van, és semmi sem érdekel. Befejezem ezt a beszámolót, és húzok haza. Illetve előbb kozmetikushoz, full legyantáztatom magam. Mindenhol. Horror lesz, de túlélem. Aztán zuhany, bőrradír. Manikűr-pedikűr tegnap megvolt, élénkpiros lakk mindenhol. Görény nagyot nézett, nem látott még kipingálva. Sminkelni sem szoktam az irodába, pláne nyáron. Minden leolvad rólam, mire beérek.

Szól a kapucsengő. Kinézek az ablakon – kezd sötétedni.

-          Igen?

-          Krisztián.

-          Gyere.

Amíg felér a lépcsőn, nézegetem magam az előszobatükörben. Fekete csipkés kombiné van rajtam, melltartó nélkül, fekete toronymagas sarkú körömcipő, piros a sarka. Cicik egész jól tartják magukat. A túlsúly előnye, hogy ezek is ilyen szép nagy kerekek. Mennyivel kényelmesebb, hogy nincs rajtam az a leszorítós melltartó. A hajam leengedve. Tekergetem az első tincseket. Lehet, hogy kéne egy kicsit világosítani. Most ilyen jó kis tipikus magyar fakóbarna. 8 éve még szőke voltam. De azt azért nem akarnám megint, elég lesz néhány csík melír.

Kopog az ajtón. Egészen olyan, mint a képen, amit küldött.

-          Cipőt levegyem?

-          Miért, ruhában tervezel maradni?

Leveszi a cipőt, vesz egy nagy levegőt, és utánam jön a nappaliba. Zavartan néz körbe.

-          Mit iszol?

-          Csak vizet.

-          Szénsavas?

-          Igen. Meg mégis még egy Unicumot.

Töltök magamnak is, egészségünkre.

Bekapcsolok valami langyos smooth jazzt – a kortárs jam session sok lenne ide. Csak semmi szöveges, az elviszi a figyelmem. És félő, hogy énekelni kezdek.

Ülünk egymás mellett a kanapén. Megvárhatnám, amíg kezdeményez, de unom a várakozást. Kielégületlen vagyok, és most akarom. Megfogom a kezét, és odahúzom a belső combomra. Félrenyeli az Unicumot.

5 perc múlva nyitott ingben, gatya nélkül dől hátra a kanapén, én meg előtte térdelek, és engedelmesen szopom. A kombiné pántjai már leestek, a mellem a térdének súrolódik.

Andor kényelmesen ül a fotelben és néz minket. A fejét körbelengi a füst, a szobát pedig elborítja a fű jellegzetes illata.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr886548179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása