Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Akarunk szavazni? (szerk. közl.)

2015. február 10. - 50shames

Nyájas Olvasók!

A blog.hu volt oly kedves és a bloggerek rendelkezésére bocsátott egy olyan funkciót, amiben az olvasónak lehetősége van szavazni.

Egyrészt imádom kipróbálni az új funkciókat, másrészt meg érdekel a véleményetek, szóval egy nagy alapkérdést tennék fel először.

Kommentekben előfordul, hogy elmondjátok, szerintetek merre mehetne a történet, stb.

Nekem is vannak alternatív szcenáriók a fejemben, úgyhogy elgondolkodtam azon, mi lenne, ha adnék nektek egy kis teret, némi befolyást a történet menetére, interaktivitás jelszóval, meg minden.

(Nem állítom, hogy tutira azt a verziót választom, amire a legtöbb szavazat jön, de érdekel az outcome.)

Szeretnétek? Hadd lássam!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr127157821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szekőcei 2015.02.10. 15:38:23

50-50%?
Eddig csak ketten szavaztunk volna? :)

50shames 2015.02.10. 15:38:57

@szekőcei: hehe, nem, volt ennél cizelláltabb is, de most így állunk :D

devilstrueface 2015.02.10. 18:44:14

nagy, kövér, zsíros nem. ez pont így jó

faithless 2015.02.10. 19:06:12

Hát ezen meglepődtem... Azt hittem tuti mindenki bele akar szólni ha van rá lehetősége. De majd kiderül mi lesz a végeredmény.

50shames 2015.02.12. 15:34:10

jól van, drágáim. annyiból sajnálom csak, hogy sztem tök jó funkció, imádok szavaztatni, és szeretem a visszajelzést
but it's your funeral :D

devilstrueface 2015.02.12. 21:55:30

@50shames: hát ezt miért is akadály? minden poszt végére egy kérdés. "Hogy tetszett?" a)fasza volt b)szar volt c)leszarom csak a baszás érdekel
ez is visszajelzés, aztán az alapján is eldönthető, hogy jó fele haladsz-e, nem kell ahhoz nekünk megmondani pontosan az irányt

pittscards 2015.02.12. 21:55:33

Szerintem a többség megbízik bennetek, hogy jól vezetitek a történetet :-)
süti beállítások módosítása