Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Diplomamunka

2014. augusztus 18. - Mehovcsik

Találkozom Ferivel egy sörözőben este, és mesél. Mindig mesél; még sosem foglalkozott vele, hogy a másikat érdekli-e, amit mond, de nem ezért szeretjük. Amit szeretek benne, az az, hogy sohasem traktál bennünket a nőügyeivel. Elmeséli a vicces sztorijait, de nem megy bele részletekbe; nagyvonalakban is röhejes dolgok történnek vele. Folyton utazik valahova munkája révén, és mint egy jó tengerésznek minden kikötőben, neki is minden célállomáson van valami nője. Meg kutyája is biztosan, amekkora marha.  Nem is értettem először, hogy miért kezd el beszélni arról a lotyóról, akihez Olaszországba jár ki dugni rendszeresen, de random módon.

- Dénes – kezdi – képzeld kihúztam olaszba kiüríteni a magtárat a csajomhoz. Egy Eszter nevű magyar bige, de ott él, mert más szögből süt a nap, vagy mi baja van. Kurvára lemondta először a randit, mert valami überfontos látogatója lesz, aztán kitalálta, hogy menjek pár nap múlva, mert jó lesz az nekem, addig is töltsem a tárat. Mondom neki, Eszter, te nem tudod mit beszélsz, téged foglak megtölteni, várj csak. Na sebaj, kiugrottam, lerendeztem, de nagyon baszta a csőrömet, hogy mi lehetett fontosabb neki, minthogy jól megbasszam. Erre előadta, hogy a legjobb barátnője, valami Aliz jött az őshazából látogatóba, mert kiszabadult a munka, meg az impotens faszija karjaiból, és őt pátyolgatta 4 napig. Már a töke tele volt vele, és sajnálta, hogy vele baszta el az időt és nem velem, mert a csaj teljesen turistában nyomta, és buzibárokba kellett vele menni, ahol össze is szedett valami leszbikus atomribancot, akivel egy kocsiban rendezték le egymást a járókelők nagy örömére. Ezen kívül végignyavalyogta az egészet, hogy a faszija így, meg úgy, Eszter már nem is csodálkozott ezek után, hogy a pinára bukik. Meg még azzal is fárasztotta, hogy van valami Dénes nevű főnöke, aki nemrég került oda, és az akkora fasz, mert nem látja, hogy ő milyen jó csaj, és ő már nem is kell a férfiaknak stb. És Dénes, a cég neve stimmelt, Alizka szerint te vagy az a fasz. Persze Eszternek nem mondtam, hogy van akkor közös ismerősünk, és persze pókerarcba voltam, szóval mondtam neki, hogy ne pazarolja az idejét hülye picsákra legközelebb, főleg ne az én egészségi állapotommal hazardírozzon.

- Te, ez az Eszter nem egy magas barna, göndör hajú bige? – kérdeztem én

- De az. Ismered?

- Ja – mondom – láttam már. (kicsi a világ, kisebb, mint gondoljuk) És te ezt dugod?

- Pár éve, kell neki – feleli

- Hogy rohadj meg – röhögök – egy kicsit sajnálom tőled, egy vén fasztól (Feri 38 elmúlt)

- Majd beajánllak nála – mondja, de tudom, hogy nem gondolja komolyan.

Szóval Okoska TÉNYLEG leszbikus. Ezek szerint Timi és ő ápolták le egymást a csapatépítésen. Majd megkérdezem Timit, ha legközelebb jön. 

Nem tudtam megkérdezni Timit, mert a tehetséges és lelkes kiscsaj újabb meglepetéssel szolgált. Megígérte, hogy hoz még egy csajt mindkettőnk örömére – ahogy ő mondja. Hozott. Andit. A kolleganőjét. Az én kolleganőmet. Az istennőt. Nem kicsit lepődtem meg. A sör helyett a vodkásüveget húztam meg, de észre sem vettem. Azt hiszem, hogy Andi is meglepődött. De nem zavartatta magát. Ő direkt a vodkásüveget húzta meg. Timi meg a gyümölcslevet, hogy egyem a kis egészséges fitt seggét.  Timiben nagyon jó, hogy keveset karattyol, rögtön a tettek mezejére lép. Végül is tudja miért jöttek, tudja mi fog történni, minek húzná az időt? Teret engedtem a történéseknek, terepszínű arcot öltöttem és hagytam, hogy elmerüljenek egymásban. Egymást vetkőztették olyan ügyesen, ahogyan csak a lányok tudják egymást, és a lényegre koncentráltak. Amikor megláttam Andi melleit, a szívem azért majdnem kiugrott. Belegondoltam, hogy mindjárt én fogom fogdosni, meg csókolgatni őket, és éreztem, hogy a felszopó lány mára is kimenőt kaphat. Egymást simogatják, csókolgatják, összebújnak, lekerül a bugyi is mindkettőről, nedvesen várják egymást. Timi stabil oldalfekvésbe hajtogatja Andit és hátulról nyalogatja a punciját és a fenekét. Andi sóhajtozik és halk nyögdécselésbe kezd, amikor Timi az ujjait is használni kezdi. Én meg nézem, észbontó látvány. Ha Okoska is itt lenne, teljes lenne a csapat. Itt az összes csaj biszex, hova kerültem? Timi táskájából előkerül egy meglepően komplett vibrátor kollekció – tanult lány, diploma marad – amit nem is fél használni. Andi száján merengek éppen, ami kinyílik, mert Timi egy méretes vibrátort tuszkol bele a puncijába. Szerintem kb ekkor élvezett el először. Ezután Timi lett az áldozat, Andi bedugja a nyelvét a puncijába és ki be mozgatja. Timinek ez a kedvence – sok más mellett, minden a kedvence – és Andi fejét lábaival satuba fogva addig mozog, amíg sikongatva meg nem adja magát. Ezek így melegítenek be? Kormányfőfaszfejünk mit tud erről? Én következem. Ketten szopnak felváltva, akinek nincs a farkam a szájában, az rámegy a golyókra. Jó az, jöhet. Aztán már ketten golyóznak két oldalról. Most Andi szájában a farkam, Timi lelkesen veri. Elég. Eltolom őket és a vendégnek kijáró tisztelet okán Andit kapom el először. Timi vigyorog, amikor betolom a farkam Andi szűk puncijába, aki felszisszen. Timinek más a puncija, nagyon izmos, mint mindene. Szűk is, de nem is. De nincs idő gondolkodni, a lábait a vállamra dobom, csípőjét megemelem, és alulról kefélem. Imádja. Timi a csiklóját masszírozza, Andin látom, hogy remeg az élvezettől. Kedves vőlegénye mit csinál vele? Mert az tuti, hogy nem dugja meg rendesen. Amelyik nő így rá van kanyarodra a faszra, annak hiányzik a betevő. Nem várom meg, hogy elmenjen, hanyatt fekszem, Timi rám ül. Előre hátra mozgatja a csípőjét, köröz, érzem, hogy mennyire mélyen vagyok benne. Andi párás szemekkel figyel, Timi melleit és pináját simogatja, közben a farkamat is elkapja, rászorít. Nézem Timit, a pillanat boldogsága az arcán, ahogy elélvez. Kicsit leáll, Andi szinte lelöki rólam, ő is rám ül. Látni rajta, hogy erre számított, felakad a szeme, ahogy mozog rajtam. Vadul lovagol és sikít, amikor nincs tovább. Nem bírom tovább én sem, kiugrok alóla és ráverem a melleire – Timi kocsit csalódott pillantásától kísérve. De gyorsan feltalálja magát, elkezdi nyalogatni Andi melleiről a kispriccelt anyagot. Én kissé zavarban – mégiscsak közvetlen munkatársakkal múlatom az időt, ők természetesek. Timi benyakal egy húzásra, egy doboz gyümölcslevet – bármennyi van otthon, mind elfogy - Andi éledezik. Elhúznak, holnap találkozunk. Alakul a társaság, ha Okoska lazább lenne, még őt is beszervezném, csak hogy ki nem maradjon a jóból. Persze nem négyesre - kezdjük az alapoktól - először is ki kell rángatnom leszbiából, szerzek majd neki hetero vízumot.  A feladat adott, szeretem a munkahelyemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr56612583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vinersniccel 2014.08.18. 15:11:44

Ezt ne. A hímtag ezen a blogon botrányszarul ír. Maradjon a lovagina, neki van stílusa, de ezek az olasz posztok szánalmasan erőltetettek.
süti beállítások módosítása