Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Triangulum

2014. augusztus 05. - 50shames

Vágni lehet itt bent a levegőt. És nem azért mert már megint 30 fok van és 130%-os páratartalom. (Miféle nyár ez? Még jó hogy nem vagyok szabadságon.) Viszont minden kapcsolat terhelve van a csapatépülés óta.  Ja, inkább csapatrombolás. A szakmai része szépen bevezetődött, az rendben van. De az emberek... mindenki meg van hülyülve.

Kezdjük csak a magam nyomorával: Lala kutyatekintettel követ, és mindig "véletlenül" összefutunk a folyosón. Naigen. Próbálok vele kedves lenni, pedig aki ismer, tudja, hogy természetes körülmények között kurvára nem vagyok kedves. Mondtam neki, hogy van pasim. Tudja. De nem akar velem járni, csak dugni. Illetve a szeretőm akar lenni. Andalogni a Dunaparton, sörözni egy-egy hétköznapi este,  és a legelképesztőbb, béna helyeken dugni. Ezek az ő szavai, nem az enyémek. Visszautasítom, nem  fogadja el. (Nem értem, nem értem, mit eszik rajtam, pedig biztos van sok csaj aki kattanna a dumájára, a rajzfilmfeje ellenére.) Várom, hogy hogy alakul, nincs türelmem ilyeneken járatni az agyam. De a nexus persze szar.

Aztán itt ez a két kis kollegina. Bevallom, eddig eléggé egy kalap alá vettem őket: fiatal(abb, mint én), csinos(abb, mint én), közepesen igyekvő (jóval kevésbé,  mint én). Nem is foglalkoztam velük, mert minek. Apró munkákat elvégző helyes kis tereptárgyak. De mióta ilyen direkten ki voltam téve nekik civil környezetben, látom a különbségeket. Andi rendes, egész eszes, viszont szánalmasan aláveti magát erősebb egyéniségek akaratának (például a fasz vőlegényének). Talán még okosodhat. Timike viszont konkrétan egy hülye ribanc. Még csak nem is trükkös ribanc, aki behálózza az áldozatait, szubtilis és nyerészkedő - azokban tudok valamit tisztelni. De ez a nő kurvára egydimenziós, egyszerű és unalmas, és azt meg nehezen tolerálom.

Most éppen nyeregben érzi magát, mert a Görény dugja. (Mindenki észreveszi, aki nem hülye.) Emberünk próbálja nem túl feltűnően csinálni, de ez a kis lotyó folyton rajta lóg, és egyértelmű kétértelműségekkel dobálózik. Arra hajt hogy mindenki tudja meg, hogy ő most az egyes számú háremhölgy. Görény meg rohadtul titkolná, mert maga a csaj elég ciki neki (amikor ruhában van), meg hát nem akarja kibaszatni magát az új állásából nevetséges etikai okok miatt. Valószínűleg azért nem rúgta még ki a csinos kis picsáját, mert valamit nagyon tud az ágyban. El tudom képzelni, hogy elég lelkes.

Amiért viszont kifejezetten haragszom Timikére, az az, ahogy Andikát kezeli. Világos, hogy a ribinek az a csapatépítős éjszakai akció nem volt semmi, csak egy kis ujjgyakrolat. Andi viszont meg van kavarodva, próbálja definiálni, ami történt,  és nem megy neki.

 

ujjgyakorlat_alap.JPG

 

Onnan tudom, merthogy kinevezett confidanténak - úgy érzem magam tőle, mint valami gyóntatópap. Szerintem sejtette, hogy láttam kiosonni Timitől, és amúgy sincs más akivel megbeszélhetné. (Katolikus háttér, istenhazacsalád, meg ilyenek, ezekben a körökben mozog.) Rövidre fogva - túl jó volt neki a csajos szex. Mint kiderült, a faszfej pasijával szinte sosincs orgazmusa - heti egyszer megdöngeti, misszionárius, 5 perc, nulla előjáték, durva és figyelmetlen. Mitől is lenne szegénynek. (Nota bene: nem mindenki születik az én orgazmuskészségemmel.)

Amennyire ki tudtam belőle szedni, valami elképesztő dolgot csinálhatott vele a Timi, mert még most is remeg Andika lába, ha ránéz. (Innen is gondolom, hogy nem szakács a bedroom-departmentben az a ribanc, tán még szakmai múltja is van, kit tudja.) Andika most meg van győződve róla, hogy leszbikus. És szerelmes Timikébe. Próbálom mondani neki, hogy ez nem szerelem, ez szex, és lehet, hogy más pasival is jobb lenne, szóval ne vonjon le ebből messzemenő következtetéseket. Sejthető, hogy nem voltak korábban nagyon szerteágazó tapasztalatai, 20 éves kora óta ezzel a fasszal van.

A konkrét dráma, hogy mivel ilyen kis őszinte, el akarja mondani az egészet a pasinak, és azt hiszi, hogy az nem fogja páros lábbal kibaszni. Emberünk már a gondolattól is összeszarná magát, mi lenne, ha kiderülne a kormányfaszfejségen (ahol ő még csak mellékfaszfej, de főfaszfejségre hajt), hogy a jövendőbelije ilyen kis nyitott. (Azért lennék pók a falon, ismét. Ugyanakkor tányér nem szívesen.) Mondanám, hogy a transzparencia egy párkapcsolatban nem való mindenkinek. Sőt, inkább kerülendő. (Mi ebben mások vagyunk Andorral. Még szarni is egymás előtt szoktunk.)

Szóval ilyen bizarr kis szerelmi háromszög van, Timike odavan Görényért, Andika odavan Timikéért, Görény meg csak a saját tükörképéért van oda.

Amúgy megint alakított. Pedig már épp kezdtem nem utálni. Hajlandó voltam szakmailag elismerni. Nem geciztem vele direktben. A francba, már épp kezdtünk tudni együtt dolgozni! Erre visszahallom, hogy megjegyzéseket tesz rám a hátam mögött. Ha csak a seggemet nagyolja, azt lenyelem (OK, ez most képzavar, nyilván nem nyelem le a seggem). De valami olyat szólt be (persze pletykából tudom, és ott mindenki többet mond, mint amit hallott), hogy szerinte nekem annyira nincs egyéniségem, hogy "még rendesen utálni sem lehet."

Na most. A szembeszemétséget tudom kezelni. Visszaszólok, hogy leszáll a feje. Megrugdosom. Képletesen, vagy szó szerint. De az ilyenre nem tudom, hogy reagáljak. És az unalmassággal (mert lényegében ezt mondja) nagyon betalált. Mi az, hogy unalmas? Mi a faszt tud rólam? SEMMIT! Faszt se tud. És egyébként is hogy jön ő ahhoz, hogy nem utál?

De most neki kurva kényelmes, mert elhúzott Ibizára, vagy hovaafaszomba a gazdag haverjaival (véletlenül üvöltözte csak a telefonba, hogy mindenki hallja az egyterű irodában), gondolom kúrótúra. (Nekem meg marad a túrókúra meg a kibaszott abonett). Jövő hétig nem látjuk. Timi közben nem bír megülni a picsáján, Andika szétszórt, én meg próbálok haladni - de úgy tűnik, amíg nincs itt Görény, addig áll az munka, mint a fakanál a megdermedt tejbegrízben.

És én meg még tovább nem látom, mert szombaton elhúzok Eszterhez Olaszországba, és nagyon leengedem a hajam. 3 nap Milánó és buli, 4 nap Liguria és lazítás. Ja, és mondtam, hogy külföldön mindent lehet? Ha átlépsz a határon: carte blanche. Ez is egy szabály. Egy jóféle.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr826568243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása