Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

További hőség

2014. július 27. - Mehovcsik

Az irodában a csajok kezdenek begőzölni. Agyukra megy a meleg, pedig tízezerrel pörög a légkondi. Főleg Okoska bírja nehezen a hőséget; folyamatosan gyöngyözik mindene, és nem csak ami látszik. elképzelem, hogy csak legurítani tudja magáról a bugyiját, amikor hazaér, mert simán nem tudná lehúzni magáról, annyira beleizzad. Lassan kezdem megérteni, hogy miért olyan a feje, mint akit nem dugnak meg rendesen. Ja, mert nem dugják meg rendesen. Ennyire izzadni hogyan lehet? Említettem neki, hogy a futás milyen jót tesz, de a pillantása kilométerekről tudott volna ölni. Szerencsére pont nem érdekel, hogy mit gondol; faszé’ hiszi magát olyan okosnak? Ha én tudom, hogy a futással le lehet adni a kilókat, akkor az úgy van. Nekem is volt mit leadni korábban, de nem úgy fogytam le, hogy kiültem a futópálya szélére chipset enni. Ezek a picsák bridzsitdzsonszot néznek tespedve a kanapén, és minden reggel csodálkoznak, hogy nem lett kevesebb a súlyuk. Amikor egy sajnálatos baleset után sokáig fekvésre és gyakorlatilag  mozdulatlanságra voltam kárhoztatva én is felszedtem több, mint 10 kilót. De napi 2 óra futással fél év alatt ledobtam. Mindegy, azért valamiért bejön Okoska is; ha nagy kényszerem lenne, tutira elintézném rendesen, visítozna a gyönyörtől, mint mindegyik csaj. Ráverném a csatakos hátára, csak hogy érezze ki is a főnök.

Timike viszont tutira akar tőlem valamit. De meg is fogja kapni. Mióta tudja, hogy milyen hatással volt rám a kis behajolós balettje, folyton rajta kapom olyan lábtartásokon, ahol láttatni engedi azt, ami kifejezetten érdekelne engem. És rohadtul figyeli a reakcióimat és tetszik neki, hogy oda nézek. Legutóbb nagyon megtréfált – bár mindennap lehetne ilyen tréfája – a lábnyitogatós magánszámát bugyi nélkül adta elő… Teatyaistenakedvencpuncim! A kisajkak is látszanak, tökéletesen megformálva. Nem az a „odabasztak egyet baltával azt megvolt” vágás, hanem maga a tökéletes, kívül-belül simogatható kis és nagyajkak érzéki aszimmetriája. Aznap este kénytelen voltam beszerezni egy ilyen puncit; nem volt tökéletesen ilyen, de azért tudta a dolgát. Közben Timi punciját képzeltem magam elé, képzeletben azt dugtam kitartóan.

Szervezni fogok egy két napos csapatépítést, mert a csajok azt hiszik, hogy azáltal, hogy mindent úgy csinálnak, mint korábban, akkor eredményeket fogunk elérni. Okoska a hangadó; mindenáron bizonyítani akarja az igazát, mikor nincs igaza. Otthon bizonyítson, ez egy munkahely. Majd megtanítom őket, hogyan kell rendesen felépíteni egy prezentációt; vázolok egy jó zsíros üzleti tervet. Profi előadók is lesznek; lássák, hogy nem szarral gurítok. Nem tudom kellett-e már üzleti tervet készíteniük, de most majd bizonyíthatnak. Arra is jó lehet ez, hogy Timikét elkapjam a biztonság kedvéért. Valahogy lenne hozzá kedvem, hogy többször is megdugjam. Szeretem ezeket az alkalmazkodó, kedvemben járni szerető nőket. Andi is ilyen, de neki van valami faszija, akivel naponta többször is csicseregnek. Már szóvá tettem neki, hogy ne munkaidőben hergeljék egymást, megtehetik, ha majd haza mennek. Bár azokkal a mellekkel túl sok hergelésre nem lehet szükség. Biztos, hogy férjhez akar menni az embörhöz, aki valami főfaszfej valami kormányfaszfejgyűjtőben. Megélhetés biztosítva, jövő elrendezve, lehet szülni a kölyköket ezerrel. Abba nem gondol persze bele, hogy ezzel vége is az életének? Onnantól  nem lesz már semmi olyan, mint azelőtt. A legjobb haverom is így végezte; együtt – néha közösen – dugtuk végig a város legjobb nőit, míg egyszer csak beleszeretett az egyikbe; feleségül vette és csinált neki 2 gyereket. Azóta nem jár velünk csajozni. Párszor elindult ugyan, de mindig korán rohant haza – még a csajozás előtt – szóval elvesztettük. Lehet, hogy kicsit irigy vagyok rá, amiért talált valakit, az igazit? Nem tudom, majd gondolkodom ilyeneken később.  

Amikor az a baleset történt, rendesen kimaradtam én is a bulikból. Félreértés volt, nem én voltam az, aki lenyúlta a cuccot, de vannak emberek a szomszédos országból, akiknél a dumám nem segített, és örültem, hogy élve megúsztam. Ekkor döbbentem rá, hogy a szervezési képességemet máshogy kell kamatoztatnom, és átálltam a pénzes cégek vonalára. Volt persze hátszelem, hogy jó ívre kerüljek, de megszerettem ezt a munkát is, és nem csak a csajok miatt. Van abban valami jó, hogy megmutathatom, hová is lehet eljutni, ha valaki nagyon akar valamit. Mert akarni kell. Ez határozza meg a sikert az üzletben és a nőknél is. Mindegy, hogy milyen helyzetben vagyunk, a partnernek éreznie kell bennünk a magabiztosságot, hogy tudjuk mit akarunk - így vezethetjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr566547865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása