Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Ma se dugnak meg

2014. július 25. - 50shames

Kurva meleg van. A hetedik határban tudok csak parkolni, és mire elérek a irodáig, csatakosra izzad a hátamon a top (leárazás volt a promodban, és nem lehetett kihagyni), és csurog le csigolyáim mentén a bugyimba. A derekamon hátul eláll a nadrág. Nem lehet rám megfelelő nadrágot kapni, beleőrülök, hogy aminek jó lenne a dereka, az nem megy fel a seggemen, amit meg feljön, az meg bő derékban. Minden nadrágom hülyén eláll. Mondtam már, hogy utálom?

Szóval a bugyim is csatakos. Innen-onnan. Nem használ, hogy gyilkos szexhiányom van, és a puncim önálló életre kelve ráizgul mindenfélére. Roma útépítő srácokra a Könyves Kálmánon (sovány, buta fejű, de izzad és félmeztelen), ahogy állok a dugóban (Áll. Dug. Bazmeg.) Megremeg a térdem, ahogy nézek egy vizet lefetyelő cuuuukkkkki kiskutyát (vannak ezek a barátnők a fészbukon, akik az ilyenek videókat osztogatják, kikerülhetetlen). Fifike, Nutella!

És most van ez a fasz, akit a nyakamra ültettek. (Fasz. Nyakamra. Ül. Aaaahh.) Sajnos nem igaziból, hanem a munkahelyemen. Teljesen jól elvoltunk Timivel és Andikával, hárman lányok az értékesítésen, én vagyok ott legrégebben, úgyhogy van némi tekintélyem, meg hozzám fordultak, ha valami kérdésük volt. Jó vagyok, na. És most felvesznek egy pasit, 32 éves (csak egy kicsit fiatalabb, csak egy kicsit, de akkor is), senior értékesítőnek. Két hete van itt, de úgy csinál, mintha a főnököm lenne. És nézegeti Timit, meg Andikát, mert azok fiatalabbak és csinosak (vagy legalábbis kisebb a fenekük). Mindig átjárkál hozzánk, gondolom, hogy őket nézegesse. Nem mintha zavarna. A kurvaanyját.

Nem az esetem. Túl azon, hogy egy görény. Merthogy a görényeket imádom. A szemétládákra bukom, akik kicsinálnak, kihasználnak, és eldobnak, de előtte még jól megdugnak, de valami eszetlen jól. (Dugni. Eszetlen. Jajistenem.) Viszont alacsony. És bár magam is alacsony vagyok, a magas pasikat szeretem. A magas, nagydarab pasikat, jó nagy kézzel…. Mmmmm. Ez meg alacsony, ilyen kis izmos és szikár, akinek az tetszik, végül is nem rossz. Timit majd jól elkapja, 3 hetet sem adok nekik.

Épphogycsak be nem szól a fenekemre. A rohadék. Lehajoltam egy papírért, és amikor hátranéztem, láttam, hogy néz. Biztos azt nézte, ahogy eláll a derekamon a nadrág. Azért elmesélheti Timike, hogy milyen az ágyban. Biztos tök lapos. De azért magamhoz nyúlok rá este a fürdőkádban, csak a sportérték miatt.

Hosszú volt a nap, és én a kádban fekszem. Kötelező egészségügyi maszti megvolt. Ma se dugnak meg.

Csörren a kulcs a zárban.

-          Édesem, itthon vagyok!

-          Fürdök, kedves – mondom, mosolyt kényszerítve a hangomba.

-          Nézünk este Walking Deadet? Töltöttem le új részt.

Félrefordulva, a képzeletbeli kamerába mondom, halkan:

-          Ma se dugnak meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr366543267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása