Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Reminiszcencia

2015. november 05. - 50shames

Ágyesz elpusztult. Elkapott valami fertőzést, két nap alatt vége volt. Bugyesz borzasztóan magányos. Nem tudom, mit csináljak vele, a kacsák társas lények, a tesója nélkül a magányba fog megmurdálni... Balázsnak kellett az egészet menedzselnie ráadásul, mert engem meg a torokgyulladásos-lázas járvány vert le lábamról.

Lehúzott redőny mögött fekszem mézesteával meg laptoppal. Érdekes, hogy amikor nem beteg az ember, csak mondjuk elhavazza a munka, hogy vágyik az ilyen helyzetekre. Istenem, de jó is lenne egész nap pizsiben henteregni! De amikor agóniában fetreng, vagy sípulcsiban rázza a hideg két takaró alatt, akkor azt kívánja, bárcsak lenne ereje kimenni elmosogatni.

Itt lenne a csodás alkalom, hogy gondolkodjak az életen. Kicsit mögé nézzek az utóbbi pár hónap történéseinek. Megcsináljam legalább egy részét a rengeteg mentális házifeladatnak, amit a pszichológus ad. "Aliz, megteszed, hogy következő alkalomig elgondolkozol azon, hogy...". Mindig azt mondom, hogy megpróbálok. Persze sosem 'csinálom' meg. Legtöbbször már addigra elfelejtem, hogy min kellett volna gondolkodnom, mire kilépek az ajtón. Néha meg olyan témát ad, aminek a puszta felidézése is fizikai fájdalmat okoz, mintha egy nagy, vastag, kemény, fekete falba rohannék bele. Nem akarok odamenni, nincs ott semmi. "OK, de megpróbálod?" "Ja, persze, megpróbálom." Fat chance, Yoda.

try-not.jpg

 

De nem megy, most sem tudok gondolkodni, mert egyelőre ki-bemegyek a lázba, takarózom, reszketek, elalszom, és az éppen menő sorozatrészt álmodom tovább. (Mr Robot, és mindent behálózó technológiai összeesküvések meséje játszódik a fejemben. Ha nagyobb szerencsém van, akkor 2 broke girls, és az legalább vicces.)

Közben van az ágyban levésnek egy erős szexuális retorikája, legalábbis a számomra. Ez az az ágy, ahol Balázs szénné szokott baszni. Most nyilván nem, mert nemcsak hogy egy porcikám sem kívánja a szexet, de még fizikailag is képtelen vagyok akárcsak a kezem megemelni - hát még a farom.

Meg - kénytelen vagyok bevallani magamnak - már nem füstöl úgy a lepedő alattunk, mint akár pár hónapja. Tudom, hogy ez természetes folyamat, sőt, még beszéltünk is róla Balázzsal. Hogy ő is látja, de nem gondolja bajnak. És ha nem szexelünk minden nap? "Csak" heti 3-szor? De akkor mondjuk nagyobbat, több időt rászánva? Az igazság az, hogy nem szánunk rá több időt, és a heti 2 sincs meg legtöbbször. Nem mintha számolnám, de igen.

 

Ebben a kurva szar állapotban, vagyis inkább másnap, amikor már kicsit jobban vagyok, kezd bekattanni, hogy mennyire hiányzik a dugás. Ez a kisebbik baj - ha megkérem, Balázs lerendez bármikor. Az igazi baj az, hogy nem olyan típusú szexre vágyom, amit ő adni tud. Jaj, de geci vagyok! Imádom, hogy gyengéd, hogy igazán akar, engem akar személyesen, és nem csak a random ürítést. Tényleg odavan értem. Szeret, baszki, szerelmes belém.

Miért villannak be egyre gyakrabban azok az orgiák, amiket Andorral átéltem? OK, tudom, TUDOM, hogy nem vele éltem át, hanem mellette. Hogy ő élt rajtam keresztül. Próbálom elnyomni magamban ezeket az emlékeket, ezeket az érzéseket, de basszus. Egyedül fekszem egy ágyban, kielégítetlenül. Ott a puncim kéznél, és kell az inspiráció.

 

Eszembe jut egy kifejezetten kimaxolt este. A promiszkuitási görbénk zenitjén követhettük el - swingerben voltunk, és tényleg nagyon jól sikerült. Eseménydús volt, élvezetes és nem mellesleg igazi ego-booster.

 

sexy.jpg

 

Emlékszem, kimondottan sokat készülődtem, az elérhető legcsinibb outfitem vettem fel, még a gyűlöletes piros sarkú fekete stilettot is, amiben járni sem tudtam. Dehát úgysem sétálni mentem. (Tánchoz levettem, aminek eredményeképpen olyan koromfekete piszkos lábbal jöttem haza, mint egy XIX. századi markotányosnő.)

Egy fekete csávóval kezdtem be. Azon az estén - mint a legtöbb estén - nem a közösségi térben 'csábítottam el' és vittem fel / le pasikat a dugós helységekbe. Nekem mindig az működött a legjobban, hogy eldobtam magam egy szobában, és jöttek maguktól a tökösebb ismeretlenek, mint a legyek a döghúsra. Ez a konkrét manus kinézett magának már a sétálóban, azt láttam. Akkor (is) a feka női testideál-hardverrel dolgoztam: nagy, kerek segg, szép arc, telt száj.  Épp egy másik csoportot nézegettem, amikor mögém lépett, és simogatni kezdte a fenekem. Andor ott állt mellettem, mint mindig, és invitálta a srácot, hogy indítson belém.

Andornak volt valami kattanása az interracial szexszel kapcsolatban. Én ebből leginkább a feketéket preferáltam, mert azoknak legalább statisztikailag nagyobb volt a farkuk. Az ázsiai szerencsére ritka (bizarrul szőrös, pici és lottyadt, de mit értek én hozzá, max. 10 ilyennel voltam életemben). Közel-keleti annyi van mindig, mint a szemét, olyan mindig akad. Szóval a néger csávesz lett.

Nem egy ütvefúró, de szép statisztikai méretű farka volt. Andor felsóhajtott, ahogy a szopni kezdem - utólag lelkesen mesélt arról, milyen pompás látvány volt, ahogy a fekete fasz el-eltűnt a számban. Nem sokáig tűrt az alany, hátradőlt, óvszert húzott és magába ültetett. Lelkesen mozogtam - imádom ha jól kitöltenek. Valószínűleg túlzott volt a lelkesedésem, mert perceken belül elélvezett az fickó. Emlékszem, még néztem is rá nagy szemekkel, hogy "Have you just come? Really? Done?" Nem szeretem az ilyen halkan, lefojtva élvezőket - sokszor nem tudom, hogy mi van, hogyha nem szólnak. Én meg lelkesen csinálom a dolgom, csak a löttyedésre esik le a tantusz. Sajnos volt olyan is, hogy egy csávó nem szólt, hogy kész van, hanem még igyekezett rajtam egy sort, aztán puhán vette ki, én meg keresgélhettem a gumit magamban. Jó be is voltam szarva, hogy elkapok valamit.

A fekete kalandnak így kb. 7 perc alatt vége volt, seggmarkolászástól fasztörölgetésig. De OK, tekintsük előételnek. Lementünk, kicsi iszogatás (rémlik, hogy mindig édes pezsgőt ittam, a bánat se tudja, miért), kicsi táncitánci, kicsi smalltalk a szokásos arcokkal.

Volt a helyen egy jacuzzi, ahova soha nem mentünk, mert Andor förtelem-levesnek titulálta, amiben csak az nem tenyészik, ami nem szégyell. De tudom, hogy éppen üres volt a medence, fáztam, mint a fene (tél közepe volt), és jólesett a forró, bugyogó víz. Andor nem jött be mellém, Isten ments. De a hátam mögött állt, és szórakozottan masszírozgatta a nyakam. Nem kellett hozzá sok idő, egy középkorú, éhes szemű férfi mászott be mellém. Leült velem szemben, tartotta a szemkontaktust a mellemmel. Hát igen, abból kifejezetten ügyet csináltam, hogy úgy görbítsem a testem, hogy a cicim hegye kibukkanjon a vízből. Ami a víz felhajtóerejének kacéran ágaskodott felfelé, a relatíve hideg levegő miatt kőkemény bimbókkal. A pasi a látványtól megbűvölve nyúlt a lábfejemért, ami abban a pillanatban az egyetlen elérhető testrészem volt a számára. Egész kellemes volt, ahogy nyomkodta a talpam - valamit sejtetett a témáról, tényleg ügyes volt.

Nem kellett hozzá sok idő, már a lábam között simogatott, az avatott szakember magabiztosságával. Jónéhányszor elmentem a a manuális játéktól, mindegyik után kértem, hogy ne hagyja abba, igazán ne hagyja abba, mert olyan csodás végtelen ciklusba kerültem, ahol minden orgazmus egy erősebben és gyorsabban jön. A mókának az vetett végett, hogy megjelent a nője, aki szintén betápászkodott a jacuzziba, és innentől kisajátította a pasit. Akkor esett le, hogy külföldiek, amikor beszélgetni kezdtek, - talán spanyolul. El is neveztem magamnak a csávót Manuelnek.

Nem hevertem parlagos sokáig, vagyis semeddig. Egész szép közönség gyűlt össze körülöttem - feltehetőleg hangos voltam. A jacuzziban amúgy tilos a dugás (ki is van írva, a "jacuzziban se sexeljetek"), de úgy értékeltem, hogy csak az ejakuláció a tilos, mert senki nem akar a víz tetején lebegő spermával együtt fürdeni. Az kit zavar, ha én elmegyek egyszer-húszszor? Andor nyájas Donként, atyai megengedéssel tekintett a seregre, mintha alacsony rangú consiglierék vonulnának fel előtte.

Akkor jött az a csávó, akit már az öltözőben kinéztem magamnak. Azért volt fura, mert nem szokott tetszeni ez a baltával kifaragott, nagyhangú állatfajta, de benne láttam valami huncutságot, cinkos összekacsintást, hogy "úgyis tudom, hogy megraklak ma este". Ilyesmi. Természetszerűen azonnal vetődött az üresedésre. Akkor voltam a leginkább beszédülve. A személy nyugtázása után 90%-ban csukott szemmel élveztem, ahogy kielégít.

Az igazi izgalmat az adta, hogy olyat is csinált velem, amit normál esetben nem hagyok... A popsim eléggé tabu... Próbálgattam, de mindig fájdalmas volt, nem láttam benne élvezetet a magam számára. De ez a pasas olyan ellentmondást nem tűrően hatolt belém ott... Eleve a hüvelykujjával vette birtokba a hüvelyemet, sejthettem volna, hogy hova fog próbálkozni a többi. Nem is tűnt fel, hogy mikor csúsztatta be először az ujját, csak egy idő után vettem észre, hogy ez nem a klasszik ujjazás. Mondhattam volna, hogy hátrább az agarakkal, de nem tettem, mert abszurd módon jólesett. Szinte mulatságos volt, mennyire felpörgette az, hogy a fenekemben is matathat. Konkrétan ő nyögött nagyobbakat. A történet egy pontján még verbalizálta is ezt, a maga szókészletéből gazdálkodva ("nem semmi a gádzsi bazmeg"). Én már annyira fel voltam ajzva, hogy kb akármit csinálhatott volna, élvezem. De adott egy nagy adag extra ízt a dolognak, ahogy a vége felé már szinte összecsippentette a hüvelyem és a végbelem közti vékony réteget. Totál ki voltam sámfázva. Arra is emlékszem, hogy egyszer kezet kellett cserélnie, mert feltehetőleg annyira megszorítottam az ujjait a sorozatos orgazmusokkal, hogy félő volt, kificamodik.

Felajánlottam, hogy most én szereznék neki örömet, hogyha kimegyünk a szárazva, de visszautasította, hogy ez most neki elég nagy buli volt, és későbbre tartogatja magát ("de erre fogok gondolni közben"). Egy iszonyúan kövér, szőrös, de ártatlan arcú, fiatal pasi vett át, aki olyan kenetteljes volt, mint egy katolikus pap. Még beszélgetni is próbált, ami teljesen inadekvát volt a helyzetben. Ügyességben meg sem közelítette az elődeit, úgyhogy elég hamar udvariasan, de határozottan kimentettem magam. A kezem teljesen szétázott - Andor az mondtam, vagy egy órát töltöttem bent.

(Egy kicsit bosszantott, hogy pont akkor, amikor kiléptem a jacuzziból, mászott be egy veszett jóképű, gusztusosan őszülő pali, kb. a 10 évvel ezelőtti George Clooney-t képzeljük el, kicsit kevésbé markáns vonásokkal. De ki is voltam merülve, úgyhogy elengedtem az ügyet.)

Ettem, pihentem, és már a hazamenést fontolgattuk, de azért még egyszer utoljára lemászkáltunk a legnagyobb lenti terembe, ami lényegében egyetlen, nagy, szokatlanul világos tér volt, a közepén egy hatalmas, kerek, színpadszerű ággyal - körben fotelek, a nézőknek... Szóval tényleg volt egy előadás-jellege minden ottani akciónak. Mondanom sem kell, hogy nem sokan vállalják be, hogy premier plánban kezdenek dugni az üldögélő bíráló tekintete előtt. Üres is volt a matrac, a szokott módon. Viszont máshol nem volt ülőhely, úgyhogy ott henteredtem el. Andor mellém feküdt, és lustán simogatta a a testem a lehelletvékony babydollon keresztül. Olyan ez, mint egy táncolós buli - ha valaki elkezdi, akkor a többiek is felbátorodnak. Csakhamar egy másik pár kezdett bele az aktusba a másik végen. Hozzám meg egy ijesztően fiatalnak kinéző fiúcska lépett, nagyon tiszteletteljesen - épphogy csak be nem mutatkozott, hogy kezicsókolóm én vagyok az ezmegaz.

Azt bírom a fiatalokban, hogy még vannak illúzióik. Arról, hogy egy nő mit vár, mi esik neki jól. Ez a srác folyton dicsért, hogy milyen tökéletesek a cicijeim, milyen fantasztikusan selymes a puncim... Jó idő telt bele, mire levette a gatyáját, és mondhatjuk, hogy igen kellemes meglepetést szerzett. Ideális szerszám, szép nagy, vastag, érzékeny. Jófejségből szopni kezdtem, de nagyon határozottan megdugatni akartam magam vele, mert az eddig kimaradt, és a kicsi számnak kényelmetlen volt. Megmondtam, hogy mit szeretnék - zavartan óvszert keresett, ami sajnálatos módon csak a terem másik felében volt, és sokat kellett keresni a sötétben. Persze túl kicsi volt, hiába ügyeskedtem fel rá végül. Berakta, ami nagyon tetszett, de amint beindult volna bennem valami, közölte, hogy ez elszorítja a vérkeringését, és nem megy, legközelebb hoz magával extra méretűt. Inszinuálta, hogy inkább leszophatnám, csak elmegy pisilni előtte. De akkor már kénytelen voltam nemet mondani, mert tényleg paff voltam.

Csodálatos önző este volt, különösen jókedvűen mentem a pinduri öltözőbe. Ott üldögélt Geroge Clooney a lassan kijózanodók szomorkás befordultságával. Egy jóllakatlan kutya tekintetével fordult felém, és szégyentelenül bámult, amíg átöltöztem. Én meg kifejezetten ügyet csináltam abból, hogy a lehető legközelebb himbálózzon a mellem a szeméhez, amíg a ruhámat kerestem a táskámban. A melltartót hanyagoltam, csak a kivágott szűk trikóm kaptam fel, amiből majdnem kiugrottak a lányok. Andor bekiáltott, hogy elkészültem-e már, és mondtam, hogy már a pulcsim veszem. George ekkor szólalt meg: "Nézhetem, ahogy felveszed?" "Eddig is nézted" - szóltam vissza mosolyogva. "Miért nem kaptalak el én bent?" - tette fel a költői kérdést. "Kicsit hamarabb kellett volna észbe kapni" - válaszoltam, és kacéran kilebegtem az öltözőből. A szívem repesett a csodálatos upbeat exit után.

 

Istenem, a szép napok... Micsoda egy picsa vagyok, hogy ilyeneken járatom az agyam. Talán nem emlékszem arra is, hogy Andor pont másnap volt kibaszott rossz passzban, és kidobta az egyik cserepes növényemet az ablakon, és megfenyegetett, hogy utánadob, ha rinyálok?

Nem is érdemlem meg Balázst. Hamarosan rá fog jönni, miféle nő vagyok, és ő maga dob ki. A francba, a kurva életbe, hogy nem tudok parancsolni magamnak.

Félek, hogy egyedül leszek megint, mint Bugyesz, aki boldogtalanul hápog a verandán.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr128046606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R/T 2015.11.05. 13:23:26

Most attól hogy vágysz a változatosságra még nem leszel szar ember.

50shames 2015.11.05. 17:27:44

@R/T: kérdés, hogy megmarad-e a vágy szinten...

common 2015.11.05. 18:17:14

Még inkább kérdés, hogy Balázs hogy áll majd a dologhoz. Mert szerintem előbb-utóbb kiderül...:)

R/T 2015.11.06. 11:10:31

A második kép az elérhető legcsinibb outfit illusztrációja?

pittscards 2015.11.06. 13:41:05

Esetleg megkérdezheti Balázst, mi a véleménye a swingerről. Még az is lehet, hogy tetszeni fog neki... Ez a tipikus női önsorsrontó szöveg, amit Alíz nyom a végén (nem is érdemlem meg) önbeteljesítő: az így nyavajgó nőnek előbb-utóbb tényleg kiteszik a szűrét.

Kiváncsi vagyok, vajon a szerző járt-e ténylegesen swingerklubban?

50shames 2015.11.06. 14:55:03

@R/T: nem elég csini? :) Aliz ilyen testtel dolgozik :D

50shames 2015.11.06. 14:55:40

@pittscards: nem tűnik elég hitelesnek? :D :D :D Te jártál már?

R/T 2015.11.06. 14:57:08

@50shames: Imádom, csak kevés. A seggekre bukom, mint Joey.

R/T 2015.11.06. 15:01:57

@50shames: Azért kérdeztem mert szimplán csak nem értettem hogy jön oda - és hogy hirtelen miért kapunk ilyen komoly jutalmat, miért most, mire fel, bla bla bla...

R/T 2015.11.06. 15:15:57

@50shames: Ne gerjessz ellenem népharagot. Azonkívül meg miből gondolod hogy nem tetszik? Komoly jutalomnak tituláltam és azt is mondtam hogy imádom. Lopva állandóan nézegetem (mivel sajnos open office-ban ülök).

pittscards 2015.11.06. 15:48:18

@50shames: Ne töröld le, jó az a kép :-)

pittscards 2015.11.06. 15:56:42

@50shames: Jártam már többször a feleségemmel, de csak egy klubban. Vannak a leírásban olyan elemek, amik illenek erre a klubra, mások viszont nem, szóval nem is tudom, mennyire saját élményből és mennyire más leírásból táplálkozik a szöveg. Nem fehérbőrű emberrel még nem találkoztunk.

De a kérdés nyitva maradt: járt-e a szerző ilyen helyen? :-)

50shames 2015.11.06. 16:15:44

@pittscards: ezt a kérdést a szerző nyitva hagyja :)

devilstrueface 2015.11.07. 14:14:30

balázzsal szvingerbe? cöcö. én már látom látom lelki szemeim előtt. meg se fogok lepődni, ha majd egyszer azt olvasom, hogy alizka visszakuncsorog andorhoz

buquemon 2015.11.07. 16:22:20

Szerintem Görényröl àlmodozik tudat alatt.

common 2015.11.08. 12:26:57

@50shames: Ha Alizka így van "felszerelve", akkor kezdem sajnálni Balázst, amiért kifelé áll a rúdja...minden tekintetben.:)

R/T 2015.11.09. 16:09:37

@common: Én is. De irigylem azért amit eddig kapott :)

RP. 2015.11.11. 12:04:49

@buquemon: :)...és én érzek is Görényben némi kiaknázatlan kraftot. Tudna hurkot vinni a történetbe. :)
süti beállítások módosítása