Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

“Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good.” - Woody Allen

Ma se dugunk

Ma se dugunk

Just keep swimming

2014. november 18. - 50shames

Kurvára felbaszta az agyamat, hogy bementem az irodába, és Görény nem volt ott. Nem mondta el rendesen telefonba, hogy mi a gondja, csak azt, hogy most segítenem kell. Amúgy félrészegen-hullafáradtan bevágtam magam egy taxiba, rohantam fel és.... sehol semmi. Az asztala kicsit feldúlva, mintha valaki átkutatta volna (talán épp saját maga). A képernyője gyanúsan villogott, úgy látom a gépen is matattak nem rég. Gyorsan beléptem a sajátomba, de a projektek könyvtárai rendben voltak, semmit nem törölt, vagy ilyesmi. Persze közben folyamatosan próbáltam hívni, de ki volt kapcsolva. 

Kissé irritáltan hazamentem, de előtte írtam neki egy keresetlen stílusú mail-t, és hagytam egy kemény hangú üzenetet a hangpostáján. (Ki a faszom használ ma még hangpostát? De most jól esett kiüvöltözni a feszkót.)

Másnap délután kettőig aludtam - félálomban hallottam, ahogy délelőtt Andor az xboxon öl valakiket és káromkodik - de mire felébredtem, már nem volt sehol. A totális és csodálatos semmittevés állapotában töltöttem a vasárnap délutánt. Sorozatot néztem, körmöt lakkoztam, pizzát rendeltem (egy nap belefér kalóriaszámolás nélkül). Belém villant, hogy milyen csodálatos is lenne az élet, hogyha Andor nem lenne. Csak egy pillanatra. Hogy nem kéne még körömlakkozás közben sem azon aggódni, hogy mikor jön haza, és vajon milyen kedve lesz akkor, és vajon lesz-e valami, ami az én hibám.

Szerencsére jó hangulatban érkezett, valamit intézett, ami fontos volt neki, és egyáltalán nem veszekedett velem azon, hogy bulizni voltam, vagy mikor jöttem, vagy hogy miért nem mosogattam. Filmnézés, alvás.

Vártam a hétfőt, hogy a hétindító meeting előtt / után / közben beszólhassak a Görénynek, hogy az anyja valagát ugráltasson hétvégén, úgy látszik, meg tudta oldani nélkülem is. De nem volt sehol. Sem a meetingen, sem azután. Telefonra, e-mailre nem reagált. 

Persze egy idő után elkaptam Timike grabancát, hogy ne játsszuk itt a bazárit, mindenki tud róluk, úgyhogy most számoljon be mi a fasz van, sürgősen. De csak felhúzta az orrát, hogy amúgy sem nagyon találkozott vele mostanában, és ne rajta keressem. Úgy sejti, hogy valami más nőt kajtat. (Hetedik érzék, vagy olvasgatta a leveleit, nem tudom.)

Viszont, mint kiderült, a kis pióca valahonnan szerzett magának egy kulcsot Dénes lakásához. Úgyhogy munka után elvitettem magam oda. A lakás - basszus, mekkora loft, a hideg kiráz tőle - egy pasihoz képest rendben. Viszont a személyes cuccok (iratok, fogkefe, borotva, pár ing, cipő) hiányoztak. Hát, ez nem emberrablás, jegyeztem meg magamban keserűen. Lelépett. Itt hagyott minket a szarban.

A következő napokban a HR lejátszotta a kötelező köröket. Családról nem tudtunk, aki ismerőst meg találtunk hozzá, azok szintén semmit nem hallottak róla, és éppannyira meg voltak lepődve, mint mi. Kész, eltűnt a föld színéről - ha egy Görény típusú ember nem akarja, hogy megtalálják, nem fogják megtalálni. A munkahelye legalábbis biztos nem.

Időm sincs rajta gondolkodni. Még azt se tudom eldönteni, hogy szomorú vagyok, vagy dühös, vagy csalódott, vagy megbántott. Valószínűleg kicsit mindegyik. Azt hittem, van valami kapcsolat köztünk, valami bizarr barátság, de ez most ennyi volt. Ébresztő, Aliz, bilibe lóg a kezed.

A projekt viszont elindult, és mivel nincs itt Dénes, hogy koordinálja, az én nyakamba szakad az egész. Előkaparom a tökösségemet és a seggére verek a munkának. Pár nap alatt olyan rend van, hogy nagyon. Mindenki tudja a feladatát, mindennel időben vagyunk. Én ugyan csak aludni járok haza, de nem bánom. Andorral mostanában úgysem tudok miről beszélni. Egyre kevésbé tudok bármiről. Csak zavarjuk egymást. Így, hogy egy kis túlzással felváltva használjuk a kecót (mostanában gyakran mászkál el éjszakára, pont leszarom), konfliktus sincs annyi.

Meg most amúgy is a jó kis repülős fázisomban vagyok, amikor nem fáradok el és 4 óra alvással elkarcolok. Hajnalban futok egy 10est és / vagy este iron box. Közte meló. A kaja kicsit necces, de annyit égetek, hogy nem árt meg. Pörgök, nem tudok megállni. Aki megáll, elkezd gondolkodni. Nem szabad megállni. Just keep swimming. Just keep swimming.

 

justkeepswimming.jpg

 

Dénes nincs. Nem lesz többet. Talán soha nem is volt. Csak a hatodik és a hetedik kilométer közben villan be néha a nyári meleg, a rekortán meg a Görény hasizma és az illata.

A bejegyzés trackback címe:

https://masedugunk.blog.hu/api/trackback/id/tr326909493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eppur si muove 2014.11.18. 09:16:27

Dénes vonal kipipálva...
Jöhet az Andor vonal kiírása, és utána banzáj ;)

Ha már net, keress szerzōtársat az olvasóid közt, írj ki pályázatot a folytatáshoz, hátha vki ex-szerzõtársadat pótolhatja ;)

felmary 2014.11.18. 10:29:28

De cuki ez a sok Görénynek szóló kiszólás.

faithless 2014.11.20. 20:17:25

Ez a pályázat nem is rossz ötlet... :)
De valahogy ténylegesen lekellett volna zárni a Görény ügyet... nincs idegesítőbb a tudatlanságnál. mondjuk kiderülhetne róla, hogy valami régi ügye miatt elővette az ügyészség, elakart menekülni, de aztán külföldön rátaláltak, haza hozták 10+ év sitt stb... :)
Na? Még látogathatná is alíz a sitten... :)

devilstrueface 2014.11.23. 15:40:45

tartom, hogy az elhalálozás sokkal faszább lett volna

50shames 2014.11.23. 15:44:55

@faithless: @devilstrueface: nem véletlen, hogy nem nyírtam ki a görényt, vagyis nem tudunk arról semmit, hogy mi lett vele.
amúgy az elvarratlan szál sokkal izgalmasabb. nem tudod, hogy felbukkan-e még, mi lett vele
még egy csomó anyag van ebben, most csak megrebbentettem.

felmary 2014.11.27. 11:23:43

Mint amikor Géza lelépett a BK-ből. Úgy 1998 körül.
süti beállítások módosítása